פרטי התלונה

תלונות ניופאן

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן פתרון לבעייה בקשר למוצר שמיוצר ע"י חברה שהם היבואנים שלהם נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קיבלנו במתנה DVD של GRUNDIG. לאחרונה אבד לנו השלט. ניסינו שלט אוניברסלי, ללא הצלחה. עקב כך, פנינו לחברת ניופאן שהיא היבואנית של מוצרי GRUNDING ונציגתם בארץ. היות והחברה איננה מיבאת את המוצר הספציפי (אלא רק דגמים אחרים), היא לא יכלה להציע לי פתרון. אני מוכן לשלם על השלט... מדוע אינני יכול לקבל שירות? ניופאן לא ראוייה לייצג את GRUNDIG בארץ... אולי כדאי לשקול ולפנות ל- GRUNDIG בחו"ל וליידע אותם?
אי מתן פתרון סוג הנזק :
מציאת פתרון... לא תגובה של "אין מה לעשות" פתרון נדרש :

ניופאן שירות לקוחות

, תגובה:
טלי און, קשרי לקוחות שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על השתלשלות האירועים המתוארים בפנייתו של הלקוח, ועל חוסר הנוחות שנגרמה לו.
מכשיר ה-DVD שברשות הלקוח מעולם לא יובא על ידי חברתנו, ולכן, לצערנו, אין ברשותנו חלקי חילוף למוצר.
חשוב לציין, שאנו פועלים ומשקיעים רבות בניהול מפגשי השירות עם לקוחותינו, תוך יישום ערכי האדיבות והמקצועיות, וכמובן, מקפידים לנהל מערכת יחסים הוגנת ומשתפת עם לקוחותינו.
תגובה:
כחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, נשמח להציע ללקוח לרכוש מוצר חדש מבית ניופאן, במחיר אטרקטיבי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה