טלי און, קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
אנו מצטערים ללמוד על השתלשלות האירועים המתוארים בפנייתה של הלקוחה, ועל חוסר הנוחות שנגרמה לה.
חשוב לציין, שאנו פועלים ומשקיעים רבות בניהול מפגשי השירות עם לקוחותינו, תוך יישום ערכי האדיבות והמקצועיות, וכמובן, מקפידים לנהל מערכת יחסים הוגנת ומשתפת עם לקוחותינו. |
תגובה: |
המוצר שרכשה הלקוחה הוחלף במוצר חדש, וכחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, החלטנו להעניק לה שי מחברתנו, להנאתה ולהנאת בני ביתה.
נשמח לסייע בכל עת. |
פתרון: |
|
|