פרטי התלונה

תלונות סופרמרקטינג

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה והתנתקות מסופרקיטינג נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
באוקטובר התקשר אלי נציג החברה והציע הנחות ושברים לבתי עסק שונים בטענה כי הנני לקוח ותיק של ויזה ב 58 שח לחודש למשך שנה בלבד ויהיה באפשרותי לבטל מתי שארצה. היום אחרי ארבעה חודשים מתקשרת נציגה אחרת מהחברה וטוענת כי עברה שנה וכנ אני חייב לשלם 250 שח לחודש וכי ״זה ככה אתה צריך לשלם״ זו הייתה תשובתה שביקשתי לבטל את כל העיסקה לציין כי לא השתמשתי כלל בשוברים אבקש לבטל את המנוי במיידי, ובמידה ותחייבו חשבוני איך שהנציגה איימה אני אפנה למערכות המשפטיות.
כספי סוג הנזק :

סופרמרקטינג שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה