|
|
|
|
|
|
ביטול עסקה והחזר כספי |
נושא התלונה: |
וידבסקי שרה |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלחתי אלכם לפני חודש מעטפה מקורית שלכם המכילה החזר שוברי קניה לצורך בטול עסקה שהתבצעה טלפונית .יורד לי כ-600 שקל בישראכרט ב10 תשלומים
כעת אין לי את השוברים והכסף ממשיך לרדת,אבקשלבדוק היטב היכן נתקעו השוברים.?ומדוע אין לכם מספרי שוברים כדי לבטל אותם?
בתודה שרה וידבסקי
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
סופרמרקטינג שירות לקוחות
, תגובה:
|
לורן |
שם ותפקיד: |
שוחחתי עם הלקוחה הלקוחה שלחה את השוברים בדואר רגיל ללא שם. |
תגובה: |
מצאנו את השוברים והעסקה בוטלה. |
פתרון: |
|
|
|