פרטי התלונה

תלונות TNT

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיניות בעייתית ברשת TNT נושא התלונה:
הדר יפעת שם/כינוי:
‏יום שני ‏15 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום! קיבלתי מתנה מחנות TNT בקניון הזהב, היה מצורף פתק החלפה שניתן להחליף המוצר תוך 14 יום כעבור שבוע הגעתי לחנות בקניון הזהב, למרות שאפשר להחליף בכל חנות של הרשת, אך היה לי נוח להגיע לשם - וגיליתי להפתעתי שהיא בשיפוצים... בעלי הציע לי לגשת לחנות TNT במרכז חונים קונים ליד קניון הזהב, אך שם זו חנות עודפים, אמרתי לו "לא! הבגד נקנה בחנות רגילה! לא יחליפו לי אותו בחנות עודפים..." מדיניות שאני מכירה מרשתות, לאחר כמה ימים ניגשתי לחנות TNT נוספת במרכז העיר, התאמצתי ושמחתי שהצלחתי להגיע לחנות ניגשתי למוכרת מוציאה לה את הגופייה והקבלה והיא אומרת לי בלי להניד עפעף "זה נקנה מעודפים - את יכולה להחליף את זה רק בחנות עודפים" ואני...אין צורך להגיד בולעת את הרוק ואומרת לה "......מה???" ואיפה זה מצויין ? הקבלה מראה שזה נקנה בחנות רגילה, אז היא מסבירה לי שהיה באותו יום סטוק דיי והביאו דברים מעודפים וניתן להחליף רק בחנות עודפים... אז קודם כל - תדעו שדברים שמוכרים לכם בסטוקיי דיי הם עודפים... שזה כבר מראה כמה הרשת הזו מכבדת את הלקוחות שלה, דבר שני - מאיפה לעזאזל אני צריכה לדעת שבאותו יום נערך בחנות מסוימת סטוק דיי..היא אומרת לי יש קוד בקבלה "26" זה עודפים..ואני אומרת לה" מאיפה אני אמורה לדעת את זה???" כל ניסיונותיי להסביר לה שכבר הייתי בחנות בקניון הזהב והיא הייתה סגורה ובשיפוצים, אז היא זורה לי מלח על הפצעים ואומרת לי " היא נפתחה אתמול..." יומיים אחרי שאני הייתי שם, אני לא חושבת שאני כל היום צריכה להסתובב בין חנויות הרשת...הנסיעה, הזמן שלי...אמרתי לה שאני מעוניינת לדבר עם מישהו מעליה אולי בכל זאת אחרי הטירטורים אפשר יהיה להחליף את הגופייה בחנות ואת העניינים הפנימיים של מה עודפים מה חנות רגילה יעשו בינהם.. אז היא אמרה לי שאין מה לעשות, שהיא כרגע אחראית המשמרת בחנות -שמה אירה (השם המלא אצלי) ואין דבר כזה מנהל אזורי ואם אני רוצה אני יכולה לפנות לשירות לקוחות.. ביקשתי ממנה לחייג לשירות לקוחות (למה שהשיחה גם תהייה על חשבוני!!!) ועונה שם הודעה שיחזרו אליי תוך 24 שעות, השארתי שם וטלפון.
חזרתי לאירה ואני אומרת לה - זה לא פותר לי את הבעיה כי לא עונה שם אף אחד אלא משאירים הודעה... כועסת על אירה שהיא לא טרחה לעשות שום דבר אבל שום דבר כדי לעזור לי, וכועסת על זה שאני צריכה לנסוע לצד השני של העיר, לחנות שלישית בשביל להחליף את הגופייה שקיבלתי מתנה שלא ידעתי שהיא נקנתה מעודפים בדוכן סטוק דיי, כועסת ומאוכזבת יצרתי מהחנות לבסוף למחרת הצלחתי להגיע גם לחנות העודפים בראשון לציון...החלפתי את הגופייה, אך לצערי - אף אחד! לא חזר אליי מהשירות לקוחות ולפי דעתי צריך לשנות את הנוהל הזה שיש כרגע ברשת! אני בשום מצב לא יכולתי לדעת שזה שייך לעודפים - ואני מאוד כועסת על כל ההתנהלות שקרתה עם הנושא הזה.
הכל -עוגמת נפש, עלבון, סוג הנזק :
שינוי המדיניות פתרון נדרש :

TNT שירות לקוחות

, תגובה:
ענבל רוזפלד-זיו, מנהלת שם ותפקיד:
בוצעה שיחה מול הלקוחה ומול החנות שנתנה את השירות לבירור המקרה. תגובה:
לאחר בירור המקרה, נשלח אל הלקוחה מכתב התייחסות ושובר פיצוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה