פרטי התלונה

תלונות TNT

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי שרות לקוחות TNT נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון השרון נתניה כתובת:
קניון השרון נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8/12 שלחתי מכנס לבדיקה שנקנה על ידי לבן זוגי לפני חצי שנה,לאחר שהמכנס נלבש פעמים אחדות וכובס לפי ההוראות שעל המכנס נגלה לנו כי בחלק העליון של המכנס השתנה הצבע עקב איכות בד ירודה . לאחר שהמכנס חזר מבדיקה נאמר לי שזה מוצר ישן ואין להם אחריות על המכנס לאחר מכן פניתי לש"ל דיברתי עם נציגה שנתנה לי כל מיני דוגמאות לא מתאימות וניסתה לשכנע אותי שבאמת אין להם אחריות הסברתי לה שהמכנס נקנה לפני חצי שנה ושהתשובה שלה אינה מתקבלת וביקשתי לשוחח עם מנהל , המנהלת אכן חזרה אלי ולא יכולתי לענות והיא השאירה לי הודעה בתא הקולי שנאמר לי שהיא תחזור אליי מאוחר יותר .לאחר מכן ניסיתי לחזור למוקד והשארתי כ-20 הודעות שיחזרו אלי,שום מנהל או נציג לא חזר אלי.לאחר כשבועיים בתאריך 7.1.10 יום חמישי חזר אלי מנהל שטען שיחזור אלי עד יום ראשון ויתן לי תשובה סופית לגבי המכנס.כמובן ששום גורם מTNT לא התקשר אלי ועד היום 11.1 אני עדיין מחכה לתשובה לגבי המכנס.בחיים לא קיבלתי שירות כל כך גרוע מחברה שאני מוציאה באופן קבוע מאות שקלים כל חודש בקניות אצלה.נתנו לי הרגשה של זלזול וגרמו לי לרדוף אחרי הנציגים שלהם רק כדי שיחזירו לי תשובה.אין לי כבר שום אמון בחברה ואין גם שום גורם שחוזר אלי לכן פניתי לאתר ואני מקווה לפחות שמפה יעילו בטובם בחברת TNT להתייחס למקרה שלי ולכל עוגמת הנפש שנגרמה לי ולתת לי תשובה ופתרון הולם לכל המצב שנוצר.
עלבון,כספי סוג הנזק :
זיכוי על המכנס+פיצוי על טרטור ועוגמת נפש פתרון נדרש :

TNT שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת תחום לקוחות שם ותפקיד:
לכבוד גב' לירון לב ,
ברצוני להשיבך כי דגמי הוניגמן עוברים הליך בדיקות קפדני לפני שיווקם.
בדיקות אלו כוללות בדיקות טיב ואיכות.

חברת הוניגמן לוקחת אחריות מלאה על מוצריה שנמכרו בעונה הנוכחית ובעונה הקודמת לה ועושה מאמצים רבים לספק את השרות הטוב ביותר ללקוחותיה

המכנס שרכשת נרכש בחורף שעבר ,אי לכך האחריות עליו הסתיימה .
חשוב לי לציין כי הושארו מס' הודעות במענה הקולי בניסיון להשיגך ולא כפי שצויין .
תגובה:
יחד עם זאת ,לאור בקשתך אנו נבדוק שנית את המכנס שברשותך .
בדיקה חוזרת ללא כל התחייבות מצידנו .
אבקש לשלוח לשירות הלקוחות את הפריט דרך אחת מחנויות רשת TNT ולבקש לציין "עבור שירות לקוחות " .

בברכה,
סיגל בן אליהו
מנהלת תחום לקוחות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה