פרטי התלונה

תלונות TNT

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות במימוש כרטיס שי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בני קיבל כרטיס שי בסך 200 שח שנרכש באוקטובר 2010 בחנות TNT בגנדן מתחם איקאה. הגענו לחנות TNT בקניון חדרה בתאריך 11.1.11 ובני בחר בגדים. בקופה נאמר שהכרטיס פג תוקף כי כרטיסים שנרכשו בשנת 2010 תוקפם רק עד 31.12.2010 דבר מוזר כשלעצמו.
השארתי את הבגדים שבני רכש והפקדתי את המוכרת רוזי את הכרטיס והיא נתנה לי אישור על כך. נאמר לי שהיא מכירה את הבעיה עם כרטיסי השי ובעוד 3 ימים יחכה לי כרטיס חדש בחנות.
ביום ראשון בתאריך 16.1.2011 הגעתי לחנות שוב אך נאמר לי שהכרטיס עדיין לא חזר והם יתקשרו אלי. ב-17.1 התקשרתי אליהם ודברתי עם אנגלה שהתקשרה לשירות לקוחות ונאמר לה שהכרטיס לא נמצא. ב-18.1 התקשרתי לחנות ורוזי אמרה שתברר ותחזור אלי, זה לא קרה. ב-19.1 דברתי מספר פעמים עם אנגלה והיא מסרה לי שבשירות לקוחות מצאו כרטיס בלי בעלים בסך 150 ש"ח.
ב-20.1 אנגלה התקשרה ומסרה שבאמצע שבוע הבא (ב-25.1) יגיע הכרטיס של 150 שח והם יזכו אותי בעוד 50 שח.
אני חושבת שזו חוצפה מצידם לטרטר אותי. בני רוצה את הבגדים עכשיו ולא לחכות לשבוע הבא. בחנות לא מוכנים למסור את הבגדים ללא הכרטיסים. ממש מעודד לקנות אצלהם כרטיסי שי..

TNT שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה