פרטי התלונה

תלונות TNT

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השבת החזר כספי נושא התלונה:
רונן יסמין שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באחד מביקוריי סניף TNT שבגרנד התלבטתי אם לרכוש מתנה עבור בן זוגי, אולם לא מצאתי את המידה הרצויה. התייעצתי עם המוכר בחנות, שכן מידותיו היו כשל בן זוגי, והוא טען שעליי לקחת את המידה גדולה יותר.
למחרת שבתי אל החנות (פחות מ24 שעות לאחר מועד הרכישה המקור) בכדי לקבל החזר כספי. שם נעניתי שכיוון ששילמתי במזומן עליי למלא טופס, לתת כתובת, להתמין עד 14(!) ימי עבודה ורק אז אקבל את הכסף, בניכוי של 5%.
כשהתלוננת י על התהליך הפנה אותי המוכר לשירות הטלפוני.
התקשרתי לשירות ושם נאמר בהודעה כי עליי להשאיר פרטים ויחזרו אליי עד 3 ימי עבודה.
המוכר בחנות לא חיפש שום דרך לעזור לי, לא ניסה לרצות אותי, רק "לדחוף" לי סחורה קיימת שלא רציתי.
בסופו של דבר ביקשתי שההחזר יגיע לסניף, כיוון שהמוכר אמר שבדרך זו הכסף מגיע תוך שבעה מים. שבעה ימים עברו וכספי טרם הושב לי.
כשפרסמתי תלונה בעמוד הפייסבוק של החברה, החברה בחרה למחוק את התלונה במקום להתמודד ולברר את הבעיה.
...ודווקא כל כך אהבתי לקנות שם :(

TNT שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה