שרות גרוע הדורש התיחסות |
נושא התלונה: |
גליקשטרן עלינה |
שם/כינוי: |
יום רביעי 08 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
גרנד קניון חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.2.12 (אתמול) אחה"צ בערך בשעה 16:00 נכנסנו לחנות tnt בקניון הגרנד בחיפה, אני ושלושת נכדי בני 8,13,15 במטרה להחליף שני פריטים אשר נקנו בחנות העודפים שלכם באיזור המרכז. היו בחנות בגרנד שני מוכרים גיא ולי.
נאמר לנו כי יש להחליף את הפריטים בחנות העודפים בלבד. קבלנו בהבנה את העובדה הזאת. לשמחתי הנכד (15) ביקש למדוד פריט שהיה בחנות מוצג במחיר 190 ש"ח 1+1. ברור שבמקרה כזה ללקוח הכי משתלם לקחת את המוצר השני באותו מחיר. אולם מאחר והיה מדובר בנער בן 15 (נכדי) הוא לא הביו והתעקש לקנת סריג אשר עלותו היתה 160ש"ח. הנכדה (13) מדדה פריט נחמד בעלות 130ש"ח (לצורך הענין אפרט,חולצה אדומה עם נקודות לבנות וכפתורים מלפנים). בבואנו לשלם בקופה, בקשתי מהמוכרת בשם לי, לאפשר לי לשלם עבור הפריט של הנכדה מאה שקלים בהתחשב בעובדה כי בקנית שני הפריטים הראשונים היה הפרש של 30 ש"ח לטובת החנות.
להפתעתי,המוכרת לי סרבה בתוקף, אמרה שהיא רק מוכרת בחנות וזו לא החנות של אבא שלה. לבקשתי לנסות לפנות לסמכות מעליה לקבלת אישור לביצוע העסקה
נאמר לנו כי אין לה למי לצלצל מאחר ושרות הלקוחות לא פועל בשעה זו. אמרתי כי אני מבקשת את שמה המלא אך היא סרבה למסור ופנתה בהפגנתיות לקונה הבא והתעלמה ממני לחלוטין.
עד כאן העובדות (ניתן לאמת כל מילה שכתבתי עם גיא ולי שהיו בחנות).
תלונתי היא כדלקמן:
המקרה אשר תארתי, הוא דוגמה מובהקת של שרות גרוע. אין מקום ליחס מזלזל שכזה אשר מרחיק לקוחות, אותם הרשת עושה כל כך הרבה מאמצים כדי למשוך ולטפח ע"י כרטיסי מועדון מבצעים וכדומה.
מבחינה חינוכית נכדי קבלו שיעור גרוע בנושא צרכנות. ידוע הוא כי בבתי הספר נעשים כיום מאמצים להקנות לילדינו הרגלי צריכה נכונים.
ברצוני לציין כי ברשת שלכם הוניגמן אשר חנות tnt היא חלק מרשת זו, הנני קונה בקביעות ביגוד לכל נכדי.
אבקש לעשות בירור מקיף עם המוכרת ולקבל את התנצלותה על היחס המשפיל, ולפצות אותי באותו פריט של הנכדה אשר לא קניתי.
אציין עוד כי מיד לאחר המקרה נסעתי עם נכדי לחנות העודפים בחוצות המפרץ והחלפתי את הפריטים אשר נקנו באיזור המרכז.סיפרתי שם למנהלת החנות על המקרה והיא היתה נחמדה במיוחד כולל המוכרת אשר שרתה אותי, ושתיהן התנצלו בשם הרשת שלכם.
אודה לכם על תשובה מהירה ומספקת, אשר תגרום לי להמשיך לקנות ברשת שלכם.
בברכה,
גליקשטרן עלינה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
התנצלות ופיצוי חינוכי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|