פרטי התלונה

תלונות TNT

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל בחנות, חוסר התיחסות לתלונה תוצאה הכי גרועה הלקוחה לא תשוב לקנות.i נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש התלוננתי ולא קבלתי מענה. במקרה בתי יצרה קשר אתכם וביקשה לחזור אלי ואכן אתמול חזרה אלי נציגה שלכם וביקשה סליחה על כי התלונה שלי נפלה בין הכסאות. לצערי הנציגה שלכם לא הצדיקה אותי אלא נתנה גיבוי ליחס המשפיל אשר קבלתי בסניפכם.צר לי לומר כי חבל על כל המנגנון הענק אותו אתם מפעילים לטובת הלקוחות, אם בסוף הטיפול אני לא אדרוך שוב באף חנות שלכם כולל מקורבי.
התנצלות של המוכרת אשר התה בחנות ואפשרות לרכוש את המוצר אשר בחרה נכדתי פתרון נדרש :

TNT שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה