פרטי התלונה

תלונות TNT

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ואטימות בעקבות בקשה לזיכוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי מתנה ליום הולדתי לאחר כשבוע הגעתי לסניף TNT בקניון רוטשילד בראשון לציון וביקשתי להחליף את המתנה נאמר לי שללא קבלה לא ניתן, הסברתי שקיבלתי מתנה ולא צירפו לי את הקבלה בסניף בקניון הזהב . מנהלת הסניף שני אמרה לי תבחרי משהוא אחר, לאחר שהסתובבתי בחנות ולא מצאתי ביקשתי ממנה שתנסה לעזור לי כמובן שהיא היתה אטומה ולא הקשיבה ופשוט שלחה אותי הביתה עם השקית ואמרה לי שאני יכולה לבוא בכל פעם עם השקית ושיחליפו לי .לא ברור לי מזה הטירטור הזה ולמה אני צריכה להסתובב עם השקית בכל פעם מחדש ולעבור את אותה פרוצדורה (זה לא הגיוני ),היא אפילו לא ניסתה לאתר את הקבלה! חבל שקיבלתי יחס מזלזל ומשפיל .היום הגעתי בשעה 10:00 לסניף בפעם השלישית חשוב לציין שהיתה מוכרת מאוד אדיבה ושרותית ותוך מס דקות היא איתרה את הקבלה של הקנייה במחשב (ב24/06/2012 ) ביקשתי שתזכה אותי מאחר ולא מצאתי דבר היא מסרה לי שעבר הזמן והיא לא יכולה וככל שעובר הזמן ערך הקנייה שלי ירד כלומר לא אקבל זיכוי של 150 ש"ח .משמע שמנהלת הסניף שני כבר בפעם הראשונה יכלה לעזור לי!! בחוסר ברירה לקחתי חולצה בשווי 129 ש"ח לא לטעמי על מנת שאוכל לבוא ולהחליפה את היתרה נתנה לי זיכוי של 20 ש"ח מדוע לא על כל הסכום?!. אני חושבת שחברה שמכבדת את עצמה לא צריכה לטרטר את לקוחותיה ועם טיפת הקשבה וסובלנות הנושא היה יכול להיפטר מלפני שלושה שבועות וכולם היו מרוצים ולא הינו מגיעים למצב של תלונה.אני לקוחה של TNT הרבה שנים ואף פעם לא נתקלתי ביחס מזלזל.לטיפולכם אודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי על החולצה שרכשתי ב129 ש"ח פתרון נדרש :

TNT שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה