פרטי התלונה

תלונות UMI

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלת מפתח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מכתב התלונה שהעברתי לחברה במייל:


ברשותי אופל קורסה שנת יצור 2002, מספר רכב 50-444-35.

לפני כשנה וארבעה חודשים, בחודש אוגוסט 2007 רכשתי מהחברה שלכם מפתח-שלט חדש, לרכב הנ"ל, אותו קניתי יד שנייה.

לפני כחודש, השלט שבמפתח הפסיק לפעול (בערב, לאחר שבבוקר אותו יום פעל כרגיל).

כבר למחרת ניגשתי לחשמלאי בעירי, וביקשתי ממנו לבדוק מה הבעיה בשלט. הוא ניסה לאתר את הבעיה, כמו כן הכניס בה סוללה חדשה – אך לא הצליח לאתר את הבעיה.

בתאריך 31.12 ניגשתי לאחד מהמוסכים המורשים שלכם, בקרבת רחוב המסגר בת"א.

שם קיבל אותי טכנאי חביב, אשר ביצע מספר בדיקות לשלט ובסיומן עדכן אותי שהשלט פשוט לא עובד, לא ממש ברור למה, ייתכן שכתוצאה מלוח אלקטרוני שהתקלקל – אבל אין לו מה לעשות עם זה כיוון שהאחריות שלי פגה לפני כארבעה חודשים.

אני פונה אליכם כיוון ששלט חדש שכזה, עולה 471 ₪ כולל מע"מ, ואני חושבת שלא סביר שחברה גדולה ומכובדת כמוכם תשלח אותי לקנות שניים כאלה בפרק זמן של פחות משנה וחצי ללא סיבה טובה.

השלט קיבל את הכבוד המגיע לו, מבחינתי אתם יכולים לעשות לו בדיקות 10,000 ולגלות ששמרתי עליו בקפידה יתרה – לא תגלו סממנים של קורוזיה, לא תגלו פגיעות מנפילות – כלום.

כעובדת לשעבר של חברת סלקום, שגם היא נותנת אחריות למכשיריה, אני יודעת שאמנם יש כללים, אבל יש גם יוצאים מן הכלל.

ואם לוח אלקטרוני שאתם סיפקתם לי מתקלקל אחרי שנה ושלושה חודשים ולא אחרי פחות משנה, אז לא מגיע לי שתחליפו לי אותו כי נגמרה לי האחריות? זה אורך זמן המדף של המוצרים שלכם?

בעקבות מייל זה התקשר אליי מנהל אשר כל שיכל להגיד לי היה שהשלט-מפתח שלי כבר אינו באחריות ושרכיבים אלקטרוניים מתקלקלים לפעמים. כמו כן הוא אמר שהאחריות שלי היא לחצי שנה בלבד, בניגוד למה שאמר הטכאני במוסך.
ואני שואלת אתכם: סביר ש-500 השקלים הללו יחזיקו לשנה וארבעה חודשים בלבד?!
כספי סוג הנזק :
שלט-מפתח חדש, על חשבונם פתרון נדרש :

UMI שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה