פרטי התלונה

תלונות UMI

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכב מסוג אפיקה פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשלצ כתובת:
ראשלצ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.03.08 רכשתי רכב מסוג שברולט דגם אפיקה שנת 2006 עם 23000 אלף ק"מ נפח מנוע 2000 אוטומט –מחברת טרייד מוביל בע"מ.
הסוכן שבאמצעותו התרחשה העיסקה הוא אדיר לוי
במעמד החתימה נכח אדיר הסוכן ויאיר מנהל סניף ראשל"צ.
מאז יום הרכישה בשנת 2008 ועד היום 28.02.11 עברתי ועדיין עוברת מסכת של טרטורים ביקורים כמעט בלתי פוסקים במוסך והוצאות עבור הרכב כפי שיפורט בהמשך.
ולהלן העובדות-
1.במהלך חודש מרץ 2008 חיפשתי מקום אמין ובטוח ממנו אוכל לרכוש רכב אמין ובטוח שישמש אותי ויאפשר לי להגיע לעבודתי .
2.הנני מתגוררת בבאר יעקוב משרדי ממוקם בחולון-ללא רכב קשה וכמעט בלתי אפשרי להגיע מפאת תחבורה ציבורית חסרה באזור .
כך כדי להגיע מבאר יעקוב למקום עבודתי עליי להתנייד בשלושה אוטובוסים.
3.בתפקידי הנני מנהלת שטח ומשאבי אנוש אני מבצעת מגוון רחב ביותר של תפקידים בחברה וחל עליי תחום אחריות נירחב שמחייב אותי לנוע ממקום למקום ומעיר לעיר על פי תכתיבי השטח והעבודה ללא רכב ביצוע עבודתי כשל וכמובן ששכרי ומחזור עבודתי הכללי ניפגע.
לאור כך ראה סעיף 1.
4.התקציב שעמד לרשותי לצורך קניית רכב היה 80000ש"ח בלבד סכום מכובד לטעמי שמאפשר לרכוש רכב אמין ובטוח יד 2 .
5.פניתי בחודש מרץ לטרייד מוביל בראשון א.ת חדש נתקבלתי בזרועות פתוחות על ידי אדיר –שהמליץ לי אחרי סיבוב בין המכונית בשטח על האפיקה –הוא טען שרכב זה הוא כמעט חדש קילומטראז נמוך ללא בעיות רכב בשקיות מה שניקרא
6.יצאתי עימו לסיבוב ברכב-מיד שהתיישבתי הבחנתי בקושי בהעברת הילוך הוא ביקש ללחוץ על הברקס ואז להעביר ביצעתי נסעתי הרכב היה ניראה בסדר-החלטתי להיכנס ולדון על המחיר והוזמנתי למישרדו של מנהל הסניף מר יאיר כדי לשאת ולתת ולשמוע פרטים נוספי
7.המחיר שטרייד מוביל ביקשה היה 85000 על הרכב הספציפי
8.לשאלתי לגביי בדיקת הרכב נאמר לי שהרכב עבר בדיקה גיר שאסים מנוע הכל תקין –והציגו לי בדיקה שהיה עליי לקרוא אותה שם ראיתי באופן כללי שברכב בוצעו תיקונים אך לא איפשרו לי לקבל את המסמך וטענו שבדיקה נוספת היא בזבוז של כסף וחבל על 500 ₪
9.השבתי כי התקציב שברשותי מוגבל ל-80000 ללא שהות כלל -הסכימו להורדת המחיר לסכום הזה .
עליי לציין כי בדיעבד –מהרצון שלי למצוא רכב טוב ולאורך זמן ומאחר וזה היה הכרח לצורכי עבודתי לא הפניתי את תשומת ליבי לאופן בו התרחשה העיסקה והיה נראה כי הכל נורמלי לחלוטין.
10.אדיר שליווה אותי אמר מיספר פעמים כי הרכב עדיין באחריות חברת יואמאיי ואם בכל זאת תחול תקלה כלשהיא אני תמיד יכולה להגיע למישרדים ולדבר עימו והוא ייסייע לי .כמו כן טען כי לטרייד מוביל שנה אחריות ואם משהו לא תקין אוכל להגיע.
11.לאחר כשבועיים מיום הקנייה שמתי לב כי הרכב צורך הרבה דלק באופן יחסי לרכבים קודמים וכי יש בעייה בשילוב ההילוכים מיד חייגתי לאדיר
אדיר ביקש ממני להגיע –הוא הסתכל והפנה אותי לחברת יואמאיי –הוא הינחה אותי לפנות לשירות לקוחות תחילה ומשם למרכז שירות ואם תהיה בעייה אז להיעזר בו.
12.יצרתי קשר עם מרכז השירות ותיארתי את הבעייה הקיימת בשילוב ההילוכים ואת הדפיקות במנוע
נאמר לי לגשת למוסך כוכבי הרכב בחולון וכך עשיתי ניגשתי לשם וקבעו לי תור ל-01.04.08 הגעתי למוסך תיארתי את הבעייה הקיימת הן בצריכת הדלק והן במכות והדפיקות הקיימות כאשר משלבים הילוך –את הרכב קיבל אייל אברמוב בוחן רכב מיקצועי שאמר לי אל תדאגי אני אבדוק תשאירי את הרכב
13.שחזרתי לקבל את הרכב נאמר לי שהוחלפו בו כל מיני רפידות ובולמי זעזועים ,שבמחשב נעשו בדיקות צריכת דלק והכל תקין ולגביי הדפיקות הכל תקין זו אני שלא מעבירה הילוכים נכון ..
יחד עם זאת אמרו לי שבמידה והבעייה תישנה עליי לחזור למוסך
14.ושוב חזרתי עוד פעמיים למוסך במהלך חודש 04.08-שאני מתלוננת בכל פעם שקיימת בעייה בתיבת ההילוכים ושיש דפיקות חזקות במנוע .ובכל פעם מחליפים לי חלקים שונים שהיה נראה לי הזוי להחליף כי ברכב היה מאוד צעיר קילומטראז נמוך טופל במוסך רכב שבקושי נסע.
15.מפאת עבודתי ומאחר ואינני יכולה להשאיר את הרכב כל פעם ולפספס ימי עבודה נאלצתי להמשיך ליסוע ברכב –היו פעמיים שנכנסתי גם בחודש מאי לגביי הבעייה נאמר לי שאין מקום ושעליי לקבוע תור –
16.בפעמים שנכנסתי לנמוסך ביקשתי איבחון לגיר שכן אם משהו לא בסדר הרכב זה עתה ניקנה ואני יכולה להחזירו לטרייד מוביל כך לפחות לדברי אדיר הסוכן
17.ביולי 2008 נכנסתי שוב כדי להחליף מצבר שנאמר לי שהוא באחריות –ובאותו זמן ביקשתי שיבדקו שוב את הדפיקות בוחן יצא עם הרכב חזר ואמר שהוא לא מצליח להבין על מה ממדובר
18.במהלך 2008-2009-מתקיימות ברכב מעבר לבעיית הדפיקות החזקות במוע בעיות נוספות במצוף הדלק ובאלקטרוניקה של הרכב –ברשותי פירוט ביקורים במוסך
19.ב-09.02.09.-*מתבצע לראשונה החלפת מתג בתיבת ההילוכים בטענה שזה הגורם ליצירת הקושי בהעברת ההילוכים באותו מעמד מוחלפים גם חלקים אחרים שהרכב עומד רק על 50000-
20.במהלך 2009-10הרכב מוכנס לעוד 4 פעמים לצורך החלפת מצבר ובדיקת הגיר ותיבת ההילוכים
21.בפעם ה3 שילמתי עבור המצבר ולאחר חודש נכנסתי שוב למוסך והיהעליי שוב להחליף מצבר
22 ייצויין כי היתה קיימת בעייה במצוף הדלק –ראה כניסות מוסך-הפעם האחרונה ב10.10 שאז כבר אני משלמת כי הרכב יצא מהאחריות-אך בעצם החלה הבעייה מ-05.09 כמובן שבשנת 2011 כבר שילמתי כי הרכב יצא מאחריות ועדיין הבעייה חוזרת על עצמה
23.בעייה נוספת ועיקרית שחזרה על עצמה היא הבעייה בתיבת ההילוכים בפעם האחרונה בה נכנסתי למוסך 08.09-שם התלוננתי כבר בצעקות גם מול המרכז שירות שמשהו לא תקין בתיבת ההילוכים שיבדקו גיר –נאמר לי שבדיקת גיר היא בדיקה מורכבת המתבצעת מחוץ לכותלי המוסך על ידי גורם חיצוני ושאין אחריות על מה יהיה אחרי זה –וזאת על אף שהרכב באחריות
כמובן שיידעתי את המרכז שירות הובטח לי שיחזרו אליי ולא חזרו.
24.מרגע שפגה ותמה תקופת האחריות ועד היום הוצאתי על הרכב כ-10.000 ₪ בגין חלקים שונים וברירות מחדל שונות שנבעו מכך שהמוסך לא ביצע את עבודתו כראוי.
כך למשל בחודש נובמבר 2011 נתגלתה נזילה והוחלף צינור אני באתי לשלם עבור השירות ושאלתי האם הכל קשורה ואפשר ליסוע נאמר לי שכן יומיים לאחר מכן מצאתי את עצמי באמצע חולון אצל מוסך אשר מחליפה רדיאטור שהיה מפוצץ –היה בו סדק ישן שהתרחב אך במוסך עיניין זה לא נתגלה ולכן שילמתי 2500 ₪ על רדיאטור חדש.
אותו דבר לגביי תיבת ההילוכים שם החיישנים לדברי המוסך לא היו תקינים והיה צריך להחליף על כך שילמתי כסף בחודש דצמבר 2010 והנה כשבועיים אחר כך במהלך נסיעתי אני מגלה קושי בהעברת ההילך מתקשרת למוסך לחברה ולמנהל שירות הלקוחות לא מקבלת מענה עד שבחודש פברואר נתקעתי ברמזור אדום ברחוב המלאכה בחולון נכנסת למוסך על אם הדרך שם מבצעים לי בדיקת מחשב ומתגלה שבגיר 4 בעיות מיד אומרים לי בביטחלון תפני ליואמ איי זה לא בעייה חדשה אני נוסעת בקושי ובזהירות למוסך כוכבי הרכב משאירה את הרכב שם מתגלה כי קיימות בעיות קשות ועליי להחליף גיר או לשפצו ואין אחריות כי הרכב ישן ועוד דברי הבל מהסוג הזה.
25.לפני כיומיים 26.02.11 התגלתה ברכב בעייה גם בראש מנוע
טענתי כי המוצר אותו רכשתי היה פגום מלכתחילה –התקלות שהיו בו והחלקים שהוחלפו במהלך כל התקופה מצביעים על פגם חמור במוצר שרכשתי
אני מוצאת שיש אחריות כבדה על חברת יו אמ איי שלא איבחנה את הבעייה האמיתית בזמן אלא התעסקה בסימפטומים –חוסר מיקצועיות והתרשלות אלה גרמו לי לאובדן חמור
1.האפשרות לפנות לטרייד מוביךל ואולי להחליף את הרכב באותה שנה שעדיין היה אפשרי
2.איבוד ימי עבודה
3.הוצאות שמעבר ליכולתי על סך של כ-10.000- בטווח של כ-3 חודשים.
4.אובדן ערך הרכב שכן אף אחד לא יקנה רכב שהגיר שלו הלך-
5.עוגמת נפש
כיום אני עומדת על איבוד של כ-100.000 ₪

עיקר הפגיעה שלי הינה מחברת יואמאיי שלא דאגה לאבחן ולבדוק בדיקה מעמיקה את הדתקלות החוזרות ונישנות וכאמור אם הדבר היה מתבצע בזמן עדיין היתה לי אחריות של טרייד מוביל שיכלו לסיייע לי אך מאחר והבעייה לא זוהתה לא אובחנה לא הוכרה אני ניזוקתי וברור שכאשר תוקף האחריות חלף התנערה חברת יואמ איי ממהעיניין על אף מאמציי הגדולים להבהיר שקיים ברשותי מוצר פגום
אני פונה לעזרתכם כי נאמר לי מול יואמאיי וכדומה הסיכוי קלוש עלאף שהכל לטובתי אני ניפגעתי בקלות יכלה החברה לאבחן את הבעייה לבוא לקראתי ולהחליף את הרכב או לתקן על חשבונה ולספוג או להוציא לי מכתב שהמוצר פגום ויש להחליפו
למען ההגינות אציין כי אינני ורצה לפגוע אישית בשום גורם או אדם
עליי לציין כי דיברתי אם מנהל שירות הלקוחות שלא ממש גילה רצון טוב לדעתי לסייע לי הוא לא מוכן להכיר בבעייה בטענה כי יכול להיות שהכל נובע כי הרכב כבר ישן והרכב יצא מהאחריות
ואני שואלת וכשהוא היה באחריות שנתיים וחצי שלוש מה לא או לא ידעו שקיימות בעיות התקות וחומרתן אינם נורמליות לרכב עם קילומטראז נמוך דאז אך נעשה כאן מחדל שגרם לי עוגמות נפש ונזקים כספיים חמורים מהם אני סובלת עד לרגע זה-אני עייפה מטרטורים זה עתה סיימתי לשלם את ההלןןאה על הרכב הזה ואני ממשיכהלשלם על התיקונים שעשיתי מבלי שאוכל ליסוע בו ניראה הגיוני????
אנא עיזרו לי נואשתי
תודה
ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי או \ותיקון על חשבון החברה פתרון נדרש :

UMI שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה