פרטי התלונה

תלונות UMI

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה מתעלמת מאיתנו למרות ששלחנו לה מספר מכתבים ומתנערת מאחריות נושא התלונה:
מזרחי רפאל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏21 ‏מאי ‏2003 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון רחוב פלטין 5 כתובת:
ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו אשתי ואני רכב מסוג אופל וקטרה שנת 2001 לפני כשנה וחצי שילמנו טבין ותקילין סכום של 86000 ש"ח במזומן האוטו מצויין אולם רצועות המנוע שלו נקרעו כבר 4 פעמים בתקופה קצרה זו בעיתוי גרוע ביותר שהיסב לנו נזקים כספיים רבים ועוגמת נפש עצומה ,התייעצנו עם מספר בעלי מקצוע בתחום וכולם טענו שזהו פגם בייצור ,החברה למרות שהרכב טופל ברכיבים מקוריים מטעמה מסרבת לשמוע ואנו אובדי עצות מול מערכת דורסנית זו שלא מוכנה להכיר בפגמים מולדים של מוצריה
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

UMI שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה