|
|
|
|
|
|
החברה מתעלמת מאיתנו למרות ששלחנו לה מספר מכתבים ומתנערת מאחריות |
נושא התלונה: |
מזרחי רפאל |
שם/כינוי: |
יום רביעי 21 מאי 2003 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ראשון לציון רחוב פלטין 5 |
כתובת: |
ראשי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קנינו אשתי ואני רכב מסוג אופל וקטרה שנת 2001 לפני כשנה וחצי שילמנו טבין ותקילין סכום של 86000 ש"ח במזומן האוטו מצויין אולם רצועות המנוע שלו נקרעו כבר 4 פעמים בתקופה קצרה זו בעיתוי גרוע ביותר שהיסב לנו נזקים כספיים רבים ועוגמת נפש עצומה ,התייעצנו עם מספר בעלי מקצוע בתחום וכולם טענו שזהו פגם בייצור ,החברה למרות שהרכב טופל ברכיבים מקוריים מטעמה מסרבת לשמוע ואנו אובדי עצות מול מערכת דורסנית זו שלא מוכנה להכיר בפגמים מולדים של מוצריה
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
UMI שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|