פרטי התלונה

תלונות איזי פארק

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
‏יום שישי ‏15 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אזה"ת צ.ח.ר, ת.ד. 32 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
נא ראו מכתב מצורף:
עד עכשיו לא קיבלתי שום תשובה מספקת מחברת איזי פארק, דברה איתי רק בחורה בשם סמדר שאמרה שהיא מנהלת שירות לקוחות איזי פארק והיא לא הצליחה לספק תשובה לאף שאלה שלי.



הנידון: בעיה בהפעלת כרטיס איזי פארק מספר 4388154

ב-15/02/08 בשעה 10:17 אני החניתי את רכבי (מספר רישוי xxxxxx) בחניה ברחוב התעשייה 2
בתלפיות והפעלתי את האיזי-פארק ל-4 שעות.
ב-11:05 חזרתי לאוטו וראיתי דו"ח שנרשם בשעה 10:50, האיזי פארק נראה כבוי.
בשעה 11:34 לקחתי תדפיס הפעלה של כרטיס איזי פארק וממנו אפשר לראות שהכרטיס היה דלוק משעה 10:17 עד לכאורה 14:17.
אני דורש:
1) החזר כספי על הזמן שבו לכאורה האיזי פארק עבד.
2) התערבות שלכם ברשות החנייה העירונית בירושלים לצורך ביטול הקנס.
אני רוצה לציין שבסוף שנת 2007 אני החלפתי את כרטיס האיזי פארק בתחנת שירות בתלפיות בגלל שהכרטיס הקודם היה נכבה לבד , וכעת קרה אותו דבר. אני מבקש שתבדקו למה הדבר קורה ותתקנו אותו.
אני רוצה לציין שאני מאוד מאוכזב מהשירות שלכם : ב-17/02/2008 התקשרתי למוקד איזי פארק וסיפרתי את כל הסיפור למוקדנית בשם עינב שהבטיחה לי שיחזרו אלי בתוך כמה ימים ועד עכשיו אף אחד לא יצר איתי קשר.
אני מבקש פיצוי על עוגמת הנפש והטרטור שנגרם לי.

מצורף תדפיס של האיזי-פארק שמראה את זמן פעולתו וצילום של הדו"ח.

כספי סוג הנזק :

איזי פארק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה