פרטי התלונה

תלונות איזי פארק

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המכשיר גבה כסף (כמה עשרות שקלים) ללא חניה ממשית נושא התלונה:
בנסמיחן איקה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני כחודש גיליתי שה EZ PARK שלי עומד על 0 שקלים, בזמן שכמה ימים לפני כן הוא עמד על כמה עשרות שקלים (בין 70 ל 100).

התקשרתי לחברה ונאמר לי להיכנס לעמדת טעינה ולאחר הטעינה להתקשר אליהם והם יוכלו לעזור לי.

לאחר שביצעתי את ההוראות, התקשרתי וגיליתי מהנציגה שחניתי 12 שעות בכפ"ס.

מאחר ואני יודע באמת שחניתי באותו תאריך, אך רק לחצי שעה, ביקשתי שיבדקו למה זה קרה מאחר והפסקתי את המכשיר לאחר השימוש.

הנציגה אמרה לי שאין מה לעשות בנדון וביקשתי לדבר עם מנהל אך אמרה לי הנציגה שיחזור אלי מנהל.
מאז עבר שבוע וראיתי שלא חוזרים אלי, שוב התקשרתי לבקש מנהל ושוב אותו סיפור.

מתחילת התהליך עברו שלושה שבועות ואין זכר לחברת איזי פארק.

החברה מתעלמת מהלקוחות בצורה ישירה ביותר ולכן אני רוצה שיעמדו על הטעות שלהם, יחזירו לי את הכסף שהמכשיר גבה ובנוסף איני רוצה להיות חלק ממעגל הלקוחות שלהם ואבקש להחזיר להם את המכשיר אם הם אינם לוקחים אחריות עליו.

תודה רבה.
איקה
כספי סוג הנזק :
החזר פתרון נדרש :

איזי פארק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה