פרטי התלונה

תלונות איזי פארק

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלתי דו"ח חניה כי המכשיר כבה אחרי דקות ספורות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.3.2010 בשעה 17:56החניתי את רכבי ברח' מוריה בחיפה תוך הפעלת מכשיר האיזי פארק. כשחזרתי לרכב כעבור כשעתיים הופתעתי לגלות שקבלתי דו"ח בסך 100 ש"ח על "חנייה ללא כרטיס חניה בר תוקף". הדו"ח נרשם בשעה 18:15 והמכשיר שהושאר ברכב היה כבוי. תדפיס חניות אחרונות שהוצאתי הראה שהמכשיר כבה בשעה 18:02. יתרה מכך - בהזדמנות זאת גם גיליתי שמקרה דומה קרה לי גם ב3.3 וב 4.3 , גם אז כבה המכשיר מעצמו כעבור מספר דקות אלא שלא שמתי לב לכך כי לא נרשם לי דו"ח.
לפי הוראת נציג החברה פניתי לעמדת שרות והמכשיר הוחלף בחדש תוך הבטחה שהעניין ייבדק . משלא קבלתי כל תשובה במשך שבועיים , התקשרתי לחברה ןשם נמסר לי שהמכשיר נמצא תקין וש"מישהו כיבה אותו". לא עזרו הכחשותי שאיש לא היה ברכב במשך שעתיים וגם לא העובדה שהמכשיר הפסיק לפעול גם בשתי פעמים קודמות. הם בשלהם - מבחינתם המכשיר תקין והם לא מכירים תקלה מסוג זה.
נותרתי זועמת ונעלבת ומשאיימתי בתביעה משפטית נאמר לי שהעניין ייבדק שוב ושיחזרו אלי. בינתיים זה עוד לא קרה. אשמח לשמוע את תגובתכם ולקבל את עזרתכם בעניין
כספי סוג הנזק :
התנצלות וצ'ק בסך 100 ש"ח עבור דו"ח החנייה וכן החזר הכסף שנותר ללא שימוש בכרטיס מפני שאינני רוצה בו עוד פתרון נדרש :

איזי פארק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה