פרטי התלונה

תלונות אסף הרופא

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלמת מידע ממטופלת,חוסר התייחסות לבקשת המטופלת,יחס מעליב ומשפיל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏מרץ ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ילדתי בניתוח קיסרי את ילדי ה 6.ביקשתי בכתב שלא לתת לו אוכל מלבד הנקה.
אחות במח' ילודים נתנה לו אוכל אחר והתעלמה מההוראה הכתובה שהשארתי על עריסתו כמקובל.כעסתי מאוד אך הייתי חלשה מידי כדי לדבר או להתווכח ולכן אמרתי שאני מבקשת להשתחרר מיד ולקחת את התינוק הבייתה לפני מודע השיחרור שלי.בהתערבות אחות אחראית משמרת שהתחייבה להשגיח שלא יאכילו את התינוק ללא הסכמתי נשארתי והלכתי לישון.בבוקר הגיעה רופאה כנראה פסיאטרית לשוחח איתי.אמרתי לה שהכל בסדר סה"כ אני עצובה וכאובה כי עברתי ניתוח ללא התראה מוקדמת או הכנה כל שהיא ולכן אני גם בוכה וגם אין לי חשק לדבר.קמתי ויצאתי מהחדר.לתדהמתי כשעה לפני הדלקת נרות שבת הופיעה "שומרת" צמודה וכך כל השבת התלוו אליי לכל צעד משגיחות שהיו במרחק של מטר ממני.למרות שביקשתי לנוח לא הסכימה המשגיחה להתרחק קצת ממיטתי.לא יכולתי לישון ולכן ביליתי עם התינוק עד 5 בבוקר בחדר ההנקה.ביקשתי מהאחיות במח' ילודים לשוחח עם האחות המינהלית או מנהל כל שהוא אך הן סרבו בתוקף.הסתכלו עליי כעל "משוגעת".
ביקשתי לדעת מי נתן את ההוראה להשגחה הצמודה הזו אך גם את המידע הקל הזה לא הסכימו לתת לי.את שם הרופאה איני יודעת עד היום.בבוקר לא הסכימו לתת לי את התינוק להנקה בחדרי למרות שהייתי עייפה ולמרות שביקשתי כמה פעמים.נאלצתי לקום מהמיטה ולקחת אותו בכוחות עצמי שלא היו לי.היחס העויין והמשפיל גרם לי לעזוב מיד עם צאת השבת ולשחרר את התינוק טרם הזמן המקובל.הרופאה "שאיבחנה" אותי ונתנה את ההוראה להשגחה צמודה עליי העלימה ממני את המידע הזה ורק אחרי שנכנסה השבת נודע לי שזה גורלי - לא יכולתי לעזוב כי אני שומרת שבת וגרה במרחק נסיעה של כ30 דקות.הרופאה ניצלה לרעה את מעמדה - בגלל שלא הסכמתי לדבר איתה היא קבעה שאקבל השגחה כזו שתפריעה למנוחתי ותשפיל אותי.מה גם שאף אחת מהאחיות לא הסכימה לתת לי את שמה של הרופאה.יש לציין שבשעות אח"צ לאחר הפצרות רבות חוזרות ונישנות הגיע לשוחח איתי רופא פסיאטרי ולאחר השיחה הוא אמר לי "אני לא רואה צורך בהשגחה עלייך אך איני יכול לבטל הוראה של רופאה אחרת". המשגיחות שתפקידן היה להשגיח עליי התנהגו בצורה לא אחראית וחסרת התחשבות.אחת מהן נרדמה,אחרת פיצחה גרענים וגרמה לרעש בלתי נסבל שמנע ממני לישון,אחרת שוחחה בטלפון נייד למרות שאני שומרת שבת לא התחשבה במצב וחוץ מזה לא כל כך עניין אותי לשמוע את השיחות שלה.בקיצור סוף סוף כשיצאה השבת נסעתי הבייתה חזרתי עייפה ,כועסת,פגועה ויותר מכל חסרת אונים מול מערכת שסירבה לתת לי אינפורמציה שתעזור לי לטפל בעניין .היום כשנה לאחר הלידה אבקש התייחסות מבית החולים "אסף הרופא" לדברים הנ"ל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקה לגביי קבלת החלטת הרופאה ואופן ביצועה. פתרון נדרש :

אסף הרופא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה