פרטי התלונה

תלונות ג'ון ברייס

תלונות עוד במכללות

תלונות מוסדות לימוד

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לא תקינה של המורה בקורס מולטימדיה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מתחילת הקורס היו מספר בעיות לגבי התנהלותה הלא מקצועית של המורה בקורס.
אני אישית בחרתי שלא להתלונן בהתחלה אך תלמידים אחרים כן.
לא נעשה כמעט דבר בנידון רק שוחחו עימה והבטיחו שהיא תשתדל להשתנות.
המורה בהמשך הקורס נהייתה יותר ויותר מזלזלת כלפיי,לא נתנה שום יחס אישי כמעט ולא עזרה במטלות אותן ביקשה להגיש.
נכתבו מכתבי תלונה להנהלה ולא התקבל מענה.
המורה מבחינתה בחרה לבקש ממני לעזוב את הקורס ולהתחיל מחדש קורס שניפתח וללמוד שוב את כל החומר מההתחלה במידה ואני מאוכזבת ממנה, יחד עם זאת הוסיפה כי היא לא סובלת אותי ויודעת שכתבתי עליה מכתבי תלונה ומבחינתה היא תמשיך להתנהל איתי איך שבא לה ויש לה גיבוי מלא מההנהלה. אפילו נאמר לי ואני מצטטת אני לא סובלת אותך לכי להנהלה ותגידי להם שאני לא רוצה להמשיך ללמד אותך..
לצערי ברגע שהדברים התחילו מעט להשתפר היא ביקשה ממני לצאת לכמה דקות ביום שישי האחרון ואמרה לי שוב שאיני רצויה בכיתתה ושהיא לא מבינה למה אני לא עוזבת.
נכתב שוב מכתב תלונה כולל בדף הפייסבוק של הקבוצה עצמה שלאחריו נשלחה אליי הודעה בפרטיי מהמורה וכביכול טענה שאני מכפישה את שמה וזו עילה להוצאת דיבה ולשון הרע. ושמבחינתה היא רק "ניסתה לדבר איתי פנים מול פנים יפה" ושוב הציעה לי בנימוס לשקול לעזוב את הקורס שלה ומיד לאחר מכן חסמה אותי.
כרגע אין באפשרותה לראות את המטלות שאני מעלה ולי אין אפשרות לראות את הדברים שהיא מעלה.
לצערי ההנהלה עודנה אדישה ומתעלמת ממכתביי.
מבחינתי דבר זה פוגע מאוד בציון שלי בקורס.
מבחינתי או שהיא מסירה את החסימה ולא פונה אליי שוב בגישה כב מזלזלת ומעליבה או שהם מחליפים מורה או שהם מחזירים לי את כספי הקורס פלוס כספיי פיצויים בגין התנהלותם המזלזלת.
עלבון סוג הנזק :

ג'ון ברייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה