הנהלת המלון |
שם ותפקיד: |
צר לי על שכך חשה גברת שקד , משוכנעת אני שכוונתה של פקידת ההזמנות הייתה לתת שירות אדיב ויעיל , כמנהגה תמיד , וייתכן שהייתה זו אי הבנה, מחלקת הזמנות במלון שורש , ידועה כמחלקה הנותנת שירות טוב ,ומתייחסת לאורחים בכבוד רב ,
בכל אופן הייתי רוצה להעביר את התנצלותי הכנה לגברת שקד , ולהבטיח לה שלא הייתה , חלילה , כל כוונה לפגוע ולזלזל בה , ושוב צר לי שכך היא חשה ,
בכבוד רב |
תגובה: |
נשמח להתקשר עם גברת שקד , באם תהיה מעונינת בכך , וכמובן לתת תשובות ענייניות על כל שאלה , בצורה אדיבה ונעימה , כהרגלנו . |
פתרון: |
|
|