פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקונים לקוי מצד חברת אירוקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ז'בוטינסקי פינת ויצמן כתובת:
פוור סנטר אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.3.2006 רכשתי משקפי שמש מדגם 125501 בסניף אירוקה פוור סנטר באשדוד, ובתאריך 7.6.2006 מסרתי אותם לתיקון מסגרת עקב פגם (קילוף במסגרת). בעת הרכישה ניתנה לי תעודת אחריות ובה מצוטט "במשך תקופה של 3 חודשים מתאריך הרכישה משקפיך מוגנים באחריות מלאה בפני פגם בייצור, למעט נזק שניגרם לעדשות". מסרתי את המשקפיים לתיקון והיום (15.6.2006) מתקשר אליי נציג שירות לקוחות בשם שי מטעם אירוקה, ומסביר לי שהמשקפיים מבוטחות אמנם ל6 חודשים אך זה מחייב השתתפות הלקוח בתיקון בשיעור של 50%. למרות שהסברתי לו שאת המשקפיים מסרתי לתיקון בתוך פרק זמן של 3 חודשים כאשר בפוליסה מצויין שאחריות החברה לתקן פגם בייצור ללא תשלום.
נציג החברה, שי, חזר על טיעונו והפעם נקט בתקופה של 3 חודשים (למרות שתעודת האחריות מבחינה בין 2 פרקי זמן אלה) שהחברה תהייה מוכנה לתקן רק אם אתן לה אישור לכך ואסכים להשתתף ב 50% מעלות התיקון (90 שח) הואיל ולטענתו מדובר בפגם בשימוש ולא מפגם בייצור.
יש לציין שבתעודת האחריות אין שום איזכור לעניין חבות או אי חבות החברה ואחריותה למוצר בגין פגם בשימוש.
מעבר לאמור לעיל כאשר נדרשתי בחנות להפקיד את משקפיי לצורכי תיקון הוצע לי מבחר דל של 4 זוגות משקפיים שמותאמות לנשים... כדי שאבחר מתוכם משהו שמתאים לי...
אציין כי אלו משקפי השמש הראשונות שרכשתי מעודי ובחרתי דווקא בחברה זו נוכח הצהרותיה כי היא עושה הכל בכדי להעניק ללקוח את השירות הטוב ביותר... האומנם???!!!.
עוגמת נפש סוג הנזק :
עלות תיקון מלאה על חשבון החברה, כמצויין בתעודת האח פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה