פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול בתיקון משקפי שמש נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 10 חודשים בעלי ואני קנינו שני זוגות משקפי שמש בארוקהת סניף הטיילת באילת. המשקפיים שלי עלו 350 ש"ח ובעלי קיבל את שלו בחצי מחירת בסביבות 150 ש"ח. המשקפיים של בעלי נסדקו כ-6 חודשים לאחר הקנייה בצורה שלא נובעת משימוש בלתי סביר, ולאחר כמה שבועות נשברו, כשנפלו על הרצפה (לא ממש אמור לקרות). הוא החליט לא להתלונן. כעת, גם המשקפיים שלי נשברו, ובצורה שבלי ספק לא נובעת משימוש לא סביר - המסגרת (פלסטיק) נסדקה בשני צידי המשקף, באופן סימטרי לחלוטין, כאשר בצד אחד היא נשברה ובצד השני (עדיין) לא. מסרתי אותם לחברה לתיקון, ולאחר שבוע של המתנה נעניתי כי יש צורך בהחלפת המסגרת, תיקון שעלותו 160 ש"ח (שהם מחצית מערך המשקפיים). תוקף האחריות הוא 6 חודשים אולם הוחלט לבוא לקראתי ולהעניק לי שירות כאילו האחריות עדיין חלה. הופתעתי לשמוע כי האחריות מכסה רק 50% ממחיר התיקון, כלומר עלי לשלם עדיין 80 ש"ח, וזה מה שהיה נדרש ממני גם אם המשקפיים היו נשברות בתוך חצי שנה מזמן הקניה!! תוקף האחריות על התיקון הוא רק 3 חודשים, זמן קצר ביותר.
נראה לי לא סביר שחברה גדולה כמו ארוקה תתן אחריות חלקית כ"כ, לפרק זמן קצר כ"כ, על מוצר שככל הנראה פגום לחלוטין. אחרי שני זוגות משקפיים פגומים, אין בכוונתי לחזור לשם יותר. אגב, כשביקשתי מנציגת המכירות לדבר עם האחראי נעניתי כי אין אפשרות כזו.
כספי סוג הנזק :
תיקון משקפי השמש ללא השתתפות עצמית פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה