פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גרימת נזק למשקפי שמש בעקבות חימום יתר והתנערות מאחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תחנה מרכזית ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:


לפני כחודשיים הגעתי לסניף אירוקה בתחנה המרכזית תל אביב על מנת להצר זוג משקפי רייבן שנרכשו לפני כשנה בסניף אירוקה שבעזריאלי וכאשר הגעתי לבית נשבר לי הקצה של המוט כתוצאה מחימום יתר של המשקפיים.הגעתי לסניף שלהם בדיזינגוף סנטר,ת"א ונאמר לי שעדיף לי להגיע למקום שבו חיממו את המשקפיים ואז לפנות לשירות הלקוחות.כאשר הגעתי לסניף בתחנה המרכזית נאמר לי שזה יישלח לבדיקה בשירות לקוחות...לאחר מס' ימים התקשרו אליי משירות הלקוחות התנערו מאחריות ונאמר לי שבמידה וארצה לתקן זאת זה כרוך בתשלום .כאשר הסברתי שזה קרה בעקבות חימום יתר של המשקפיים וזה בוצע ע"י אחד העובדים שלהם,נאמר לי שמכיוון שעבר חודש הם לא יכולים לעשות דבר בנידון(זה נמשך כחודש מכיוון שעברתי מסניף לסניף כפי שהם אמרו לי ). בהמשך לכך מכר שלי שלח להם הודעה פרטית בפייסבוק עם פרטי התלונה הנ"ל והם התעלמו מכך,אך כאשר לאחר מס' ימים הוא העלה פוסט פנו אליו באופן כמעט מיידי והציעו לבדוק את הנושא מחדש.לאחר כשבוע יצרו איתי קשר טלפוני ונאמר לי שהם לא מוכנים לקחת אחריות על כך ושאין להם דרך לדעת האם זה נכון,הוצע לי תשלום של חצי מחיר מעלות התיקון,אך הגישה של הנציגה היתה מזלזלת, מתנערת וזורקת אחריות עליי כלקוחה למרות העובדה שהנזק נגרם כתוצאה מחימום יתר של המשקפיים.
כספי סוג הנזק :
תיקון הזרוע ללא תשלום פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה