פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות מסגרת ירודה- מסגרת התנפצה פעמיים. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קרית התקשורת נווה אילן, ד.נ 90850 הרי יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
ז קניתי משקפי שמש של אירוקה erroca עם עדשות אופטיות. לאחר שנה בדיוק, המסגרת פשוט התנפצה מהלחץ של העדשות (המסגרת כמובן הותאמה למספר שלי על ידי המוכרים). לאחר פניה לאירוקה, הוחלפה המסגרת. מיותר לציין כי ברגע שהוצאתי מהקייס מסגרת שבורה נפלה העדשה ונשרטה. על זה אירוקה לא מוכנים היו לקחת אחריות. לאחר חודש בלי משקפי שמש ולאחר שנדרשתי לתשלום עקב טעות שלהם, קיבלתי מסגרת חדשה (ללא עלות), אך עם עדשה שרוטה.
חודשיים עברו והופ, המסגרת התנפצה.
התבקשתי שוב למסור את המשקפיים ושיחזרו אלי (ביקשתי שיחת אחראי). לא חזרו. התקשרתי. לאחר המתנה ארוכה וניסיונות להתנער מאחריות, הציעה הנציגה שוב להחליף מסגרת, אך אני שוב, אאלץ לספוג שריטות שלא נגרמו באשמתי.
אני מנסה להבין אני צריכה להרכיב משקפיים עם עדשות שנשרטו עקב איכות מסגרת ירודה?
אני גם מנסה להבין מה יקרה עוד חודשיים שעוד מסגרת פשוט תתנפץ?
הנציגה, מוריה, טוענת שהם לא מוכנים לשיחת אחראי וכי אף אחד לא יחזור אלי.
ביקשתי לקבל מייל מאירוקה עם כל פרטי השיחה , אך זה לא הגיע.
כספי סוג הנזק :
החלפת מסגרת+עדשות או פיצוי כספי לרכישה בחנות אחרת פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה