פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקף פגום - של חברת איב סאן לורן שנקנה באירוקה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה רכשתי משקפי שמש של חברת איב סאן לורן במחיר של 1400 ש"ח מארוקה. בעקבות צורתו של הדגם הנ"ל חלו פיצוצים קטנים בעדשת המשקף, ניגשתי לחנות בה רכשתי ולאור הפתעתי גם במשקף של התצוגה היו אותם פיצוצים קטנים בעדשה, דיברתי עם מנהלת החנות שהצדיקה את טענתי ושלחה את המשקף לבדיקה במעבדה של הרשת. לאחר מס' ימים התקשר אליי נציג שירות והודיע לי כי החברה לא מתקנת או מחליפה על חשבונה אלא אצטרך לשלם על כך!!!
אני חייבת לציין כי הפגם הוא במוצר וקיימים עוד מוצרים\ כמותג הנ"ל כדוגמת התצוגה ועל החברה להיות אחראית לפגמים של מוצריהם!!!! למרות ששלחו ל"מעבדה" לא קיבלתי את תוצאות ה"בדיקה" שלדעתי לא נעשתה כלל!!!

אודה לכם מאוד על טיפולכם והענותכם לבקשתי,
דהן רונית
050-7240337



בזבוז זמן,עלבון סוג הנזק :
החלפת העדשה הפגומה. פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה