|
|
|
|
|
|
משקף פגום - של חברת איב סאן לורן שנקנה באירוקה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 04 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
שירות לקוחות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה רכשתי משקפי שמש של חברת איב סאן לורן במחיר של 1400 ש"ח מארוקה. בעקבות צורתו של הדגם הנ"ל חלו פיצוצים קטנים בעדשת המשקף, ניגשתי לחנות בה רכשתי ולאור הפתעתי גם במשקף של התצוגה היו אותם פיצוצים קטנים בעדשה, דיברתי עם מנהלת החנות שהצדיקה את טענתי ושלחה את המשקף לבדיקה במעבדה של הרשת. לאחר מס' ימים התקשר אליי נציג שירות והודיע לי כי החברה לא מתקנת או מחליפה על חשבונה אלא אצטרך לשלם על כך!!!
אני חייבת לציין כי הפגם הוא במוצר וקיימים עוד מוצרים\ כמותג הנ"ל כדוגמת התצוגה ועל החברה להיות אחראית לפגמים של מוצריהם!!!! למרות ששלחו ל"מעבדה" לא קיבלתי את תוצאות ה"בדיקה" שלדעתי לא נעשתה כלל!!!
אודה לכם מאוד על טיפולכם והענותכם לבקשתי,
דהן רונית
050-7240337
|
בזבוז זמן,עלבון |
סוג הנזק : |
החלפת העדשה הפגומה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ארוקה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|