פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון ממוצר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון בת ים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי ב 12/6/06 זוג משקפי שמש על מנת להתקין בהם עדשות ראיה /צבע.
לםני שרכשתי אותם, התייעצתי טל' עם האופטיקאי שלי שטען כי עלי להזהר ולא בכל מסגרת ניתן להתקין עדשות עקב קימור וכי אזהר מעיוות בראיה .
הנציגות שהיתה במקום ( מורן וזהבה)טענו כי ארוקה מיומנת בהתקנת עדשות ראיה .
לאחר הרכישה , נאלצתי להחליף כ 4 זוגות של מסגרות וכיום יש לי 2 זוגות משקפיים שמעוותות לי את הראיה ואינני יכולה להרכיבם.
פניתי אתמול עם פקס תלונה לשרות הלקוחות שלהם בבקשה לבטל את כל העסקה ולקבל חזרה ס"כ של 1250 ש"ח ששילמתי וטרם נענתי עד כה
22/7/06 - ב20/7 פנתה אלי נעמה , מנהלת הסניף בקניון בת ים לאחר שהם קיבלו את הפקס תלונה וטענה כי הם מעוניינים להחליף לי שוב עדשות ועודכנה על ידי כי אינני מעוניינת בכך
כספי סוג הנזק :
לבטל את העסקה פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה