פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות הולם נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי זוג משקפי שמש בחנות אירוקה בקריון, המשקפים של המעצב ארמאני עלו סכום לא מבוטל של 1190 ש"ח.
לאחר הקנייה גיליתי שהעדשות בשני הצדדים בורחות מהמסגרת בכל פעם.
הגעתי בחזרה לחנות שממנה רכשתי את המשקפיים וכשהעלתי בפני מנהלת המשמרת את הבעיה היא הציעה פתרון יחיד והוא החלפת המשקפיים בדגם אחר.הסכמתי מחוסר ברירה להחליף את הדגם (על אף שבמחיר ששילמתי לא להיות שלמה עם הבחירה זה לא ממש הוגן ויש לציין שאני בעייתית מאוד בבחירת משקפיים שיתאימו לי).
בחרתי זוג אחר.
לאחרכשבוע לערך חזרתי לחנות על מנת לחזק את הברגים. כיוון שצד שמאל של המשקף היה רופף. כהגעתי לתקן את זה נתקלתי במוכרת אטומה מאוד (חשוב לי לציין שבפניות הקודמות שלי לחנות על אף שהפתרון המוצע לא היה לשביעות רצוני קיבלתי שירות אדיב מאוד מהמוכרות בחנות אך בפעם הזו לא היה כך הדבר).שאמרה לי כי אין מה לעשות ו שהבורג כבר שחוק וזה המצב!! (יש לציין שברגע שיצאתי מהחנות הצד השמאלי היה רופף אך שמתי לב לזה רק בבית וכבר לא יכולתי לחזור לחנות ולכן זה נדחה).
יש לציין כי התעצבנתי והתאכזבתי קשות שכן במחיר כזה של משקפיים הייתי צריכה לקבל שירות טוב יותר ותמורה הולמת לכספי.

כספי סוג הנזק :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה