פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב להחליף מוצר פגום וזלזול בוטה בלקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נווה אילן - קריית התקשורת כתובת:
הרצליה - קניון שבעת הכוכבים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מדובר במשקפי שמש יקרים שנרכשו בחנות החברה באילת בנובמבר האחרון.
ביולי האחרון נתגלו בליטות וסמני התקלפות בציפוי העדשות.
הבאתי את זוג המשקפיים הנ"ל לסניף הקרוב לביתי, בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה,
באותו רגע שהוצאתי את המשקפיים ובקשתי שהעדשות הפגומות יוחלפו, המענה היה מאד בוטה ונאמר לי שרק כנגד תשלום הדבר יכול לאעשות. אני דרשתי בצורה נחרצת שהעדשות הפגומות, יוחלפו בעדשות תקינות כפי שמצופה מכל חברה מכובדת וכמובן ללא שום חיוב. השארתי את המשקפיים להעברתם לבדיקה במעבדתם.
ב16.7.2006 התקשרה קתי, משרות לקוחות ואמרה לי שעלי לשלם 83 ש"ח עבור כל עדשה. כמובן שסרבתי וזאת מבחינה עקרונית, משום שלא יתכן שבית עסק יתנער מאחריותו למוצר שהוא מוכר. ב 17.7.2006 קיבלתי מכתב (לאחר שיחה לפונית ) חתום ע"י עינת עוצמי ובו בין השאר נכתב "עפ"י אבחון המעבדה הצורך בתיקון נובע כתוצאה משימוש". לחוצפתם כנראה שאין גבול ביחוד שהסברתי לה שבמקרה הנני מהנדס אלקטרו-אופטי ובין השאר עסקתי בארה"ב בחברת אמריקן אופטיקל בפתוח רכיבים אופטיים כולל ציפויים. בני משפחתי והנני משתמשים במשקפי שמש עם עדשות מצופות של אמריקן אופטיקל וחברות אחרות כ-40 שנה ואף ציפוי לא התקלף.
אבקשכם לכן להביא לידיעת הציבור שחברת ארוקה, אינה אמינה ולא עומדת עם הפנים ללקוח, כמו כן הדרך למנכ"ל או לחברי הנהלה אחרים חסומה בפני הלקוח!
עוגמת נפש סוג הנזק :
כיבוד התחיבותו של הספק , דהיינו החלפת המוצר הפגום פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה