פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב החברה לתת זיכוי לאחר קניה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קרית התקשורת נווה אילן 90850 כתובת:
קניון באר-שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה 10.11.06 ביקרתי בחנות אירוקה בקניון הנגב בב"ש, לקראת שעת הסגירה. רכשתי משקפיים מתוצרת "ג'ורג'יו ארמני" במבצע של 50% הנחה שעלו 524 ש"ח. הבהרתי למוכרת שעיני רגישות מאוד ולכן חשוב לי מאוד שהמשקפיים יהיו כהות מספיק. המוכרת מצידה אמרה שמדובר בעדשה איכותית ביותר ושלא יהיו כל בעיות. כשיצאתי החוצה מיד הבחנתי בבהירות העדשה והתקשתי להסתובב עימם בשמש. החנות כבר נסגרה. למחרת, מוצ"ש הגעתי לקניון עם פתיחתו (אני מתגוררת מרחק 40 ק"מ מב"ש), על-מנת לנסות להחליף/לקבל זיכוי. המוכרת הסכימה שאחליף את המשקפיים והראתה לי משקפיים בסכומים דומים. אחד מהמשקפיים היה טוב, עדשת פולרויד (בסכום דומה) אך קטן מידי כששאלתי אם יש יותר גדול, אמרה שלא. מוכרת שבמקרה שמעה את השיחה, תקנה אותה ואמרה שדווקא כן. אותו הזוג עם עדשה יותר גדולה עלה במבצע 100 ש"ח בלבד, כנראה שהמוכרת לא רצתה להראות לי אותו כדי שלא אבקש זיכוי.
פניתי אל סגנית מנהלת החנות (מרינה), בבקשה להחליף את המשקפיים שרכשתי באלו שעלו 100 ש"ח ולקבל זיכוי/ביטול עסקה עבור יתרת הכסף. היא לא הסכימה בשום אופן. אין זיכויים או החלפות במבצעי סוף עונה. האופציה היחידה שהעמידה בפני היא לקחת במקום מוצרים בכל הסכום 500 ש"ח.
התקשרתי לשרות הלקוחות, הפנתי את בקשתי, הסברתי שאני לקוחה ותיקה שלהם, אבל אין לי מה לעשות ביתרת הסכום, וכדי שלא ארגיש שנוצלתי, ינסו לבוא לקראתי. נתקלתי בסרוב גורף. זה תקנון החברה !!! אין מה לעשות.
אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לי לקבל מהם שרות יותר הולם, שרות שמעוניין שהלקוח ישוב לחנות, ולא ישאר עם תחושה שגזלו את כספו ללא תמורה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי או ביטול עסקה פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה