פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחרטות שניה אחרי שהוצאת את הכסף. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בן יהודה כתובת:
בן יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לחנות בשעות הבוקר והסתכלתי על משקפיים, המוכרת אצה רצה לעזור לי ולא עזבה אותי לשניה כל הזמן לחצה מה לקחת ומה לא. קניתי זוג משקפיים במבצע ב199 שח שילמתי באשראי ויצאתי מהחנות. לאחר פחות מ2 דקות חזרתי כיוון שהבנתי שלא באמת אהבתי את המשקפיים והמוכרת 'ישבה לי על הוריד'. אך היא כבר לא הייתה אדיבה כל כך- לא היא ולא כל שאר המוכרים.- ברגע שהכסף נילקח- אין יותר חיוכים. הם סרבו להחזיר לי את הכסף או בכלל לטפל בעניין כיוון שקניתי מוצר שהיה במבצע ואין החזרים או זיכויים- גם אם חזרתי אחרי שנייה. בעיה- אין לי מה לעשות עם המשקפיים. התקשרתי לשרות הלקוחות שלהם והם התעללו בי במשך כמה ימים ואמרו שאין מה לעשות רק בסופו של דבר הסכימו לתת לי זיכוי- שגם אותו לא רציתי. אין לי מה לעשות איתו, הם לא מרשים לי להתחלף עם אחד הלקוחות בזיכוי כך שהפסדתי 200 שח שלא באמת יש לי לזרוק, אני עובדת מאוד קשה עבורם וזה לא באמת משנה- אני קונה ואני רוצה להיות מרוצה- גם מהקנייה וגם מהשירות. לא יתכן שאין דרך חזרה כשלחצו עליי לקנות ובמיוחד כאשר חזרתי אחרי דקה!!! מה לעשות????
ועלבון ובזבוז זמן!!! סוג הנזק :
החזר של הכסף והתנצלות פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה