פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מופרז לזוג משקפיים נושא התלונה:
חדד אסף שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
עזראלי כתובת:
תיאור הבעיה:
ב- 03/11/06 אני, אימי ואחותי הסתבבנו בקניון עזראלי בחיפוש אחר משקפיים עבורי.
כשנכנסנו לאירוקה נצמדה אלינו מוכרת צעירה שהראתה לי דגמים.
לבסוף בחרתי בדגם של משקפיים מסוג גורגי ארמני שמחירם: 1050 ו- 10 אחוז הנחה.
הסברתי למוכרת כי זה סכום מאוד גדול וכדאי שאבדוק קודם בכמה מקומות והיא הצליחה לשכנע אותי ואת אימי כי ארוקה היא רשת המשקפיים הזולה ביותר והם מתחייבים למחיר הנמוך.
האמנתי לה ורכשתי את השקפיים.
יום למחרת נכנסתי לאינטרנט כדי לבדוק את המחיר באתרים ומצאתי את הדגם הספציפי הזה ב: 499 ש"ח בלבד - בדיוק מחצית המחיר ממה שרכשתי.
מיד התקשרתי לסניף בו התבצעה העסקה ושם הסכימו כי אחזיר את המשקפיים אבל רק כנגד זיכוי.
ניסיתי להסביר למוכרת שאין לי מה לעשות בזיכוי של 998 ש"ח ושאודהה לה אם היא תוכל לבדוק לי על החזר כספי כדי שאוכל לרכוש את המשקפיים דרך החנות המציגה באתר.
המוכרת חזרה אליי אחרי כמה דקות וביקשה שאפנה להנהלת החברה.
פניתי מיד להנהלת החברה ושם דיברתי עם בחורה בשם חגית, סיפרתי לה על המוכרת שהסבירה לי שארוקה מתחייבת למחיר הנמוך והיא בתגובה אמרה שברור שהמוכרת תאמר לך את זה, יש לה אינטרס למכור...
אני לא הצלחתי לשכנע אותם להחזיר לי את המשקפיים כנגד זיכוי כספי מלא למרות שבקניית המשקפיים היו נוכחים אימי ואחותי ששמעו בבירור את ההצהרות המוכרת.
החזרתי את המשקפיים ומיד ונשארתי עם זיכוי כספי של כמעט 1000 ש"ח.
אני ממש מצטער שרכשתי את המשקפיים מחברה שמעודדת את עובדיה לשקר רק בשביל למכור
ושבכל מקרה אצטרך לרכוש מהם בעתיד משקפיים כנגד הזיכוי
ועלבון נפש סוג הנזק :
החזר כספי כנגד הזיכוי פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה