פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון משקפיים במסגרת האחריות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר חודשיים מיום הקנייה, נשברה הזרוע ממסגרת המשקף, פנינו לארוקה בכדי לתקנם, וכעת הם רוצים לחייב אותנו ב - 160 ש"ח, לאחר ויכוחים עם שירות הלקוחות שלהם הם דורשים 80 ש"ח וגם זאת איננו מוכנים לשלם מתוך עיקרון מפני שהזרוע לא נשברה בגלל חוסר אחריות אלא נתלשה מעצמה, כנראה פגם בייצור
כספי סוג הנזק :
לקבל את המשקפיים בחזרה ללא תשלום במסגרת האחריות פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה