פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת סחורה פגומה באופן חוזר ונשנה ללא נטילת אחריות וסירוב להחזר כספי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מאירוקה משקפיים ביום מבצע (160 שקלים), לאחר שבועיים התפרקו ללא יכולת תיקון. הוספתי סכום רב (140 שקלים) וקניתי זוג אחר מכיוון שסירבו להחליף את הזוג שרכשתי בזוג זהה תקין. לאחר שבועיים של ריצות בין חנויות הרשת בנסיון לכוונם כך שלא יכאיבו לי ויגרמו לי לכאב ראש ולאחר התייעצות עם חברה שרכשה את אותו הזוג בדיוק מספר חודשים קודם לכן וגילתה שכל המסגרת מתקלפת ומחלידה, החלטתי שאיני מוכנה לשלם עבור משקפיים פגומים פעם נוספת ושאני חוששת מרכישה ברשת זו.
פניתי פעמיים לשירות לקוחות אשר טוענים "אלו הם נהלים, לא ניתן לקבל כסף בחזרה משום סיבה, גם אם סיבה הגיונית".
כרגע יש בידי זיכוי של 300 שקלים שאיני מתכוונת לעשות בו שימוש, אני מאוד מאוד מקווה שהצדק יצא לאור ושכספי יוחזר לי.
אני רוצה לציין שארוקה גובה מחירים מאוד יקרים עבור משקפיים ועוד מעידה על מוצריה כאכותיים בזמן שלא חסרות דוגמאות לכך שמדובר בסחורה ברמה נמוכה מאוד, הרשת מושכת לקוחות באמתלות שווא של איכות ואז מסרבת לקחת אחריות על האיכות הירודה של מוצריה תוך קביעת נהלים שמאוד נוחים ומשתלמים עבורה של "אי החזר כספי". זוהי מרמה ממדרגה ראשונה ואני מאוד אשמח להפסיק זאת.
דרך אגב, אין חוק שאומר שעל חנויות להחזיר כסף מזומן במידה ולא מופיע אצלם פירסום אחר על גבי החנות?????
לא בטוחה לגבי תאריך הרכישה המקורי, חושבת ש1-7-05.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על הסכום ששילמתי. פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה