פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון משקף נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
קניון לב חדרה כתובת:
תיאור הבעיה:
במרץ 2005 רכשתי משקף של חב' פולו ספורט בסניף אירוקה שבאילת. משקף זה עלה לי כמעט 900 ש"ח. לאחר כחודשיים נשברה אחת מתושבות האף, מסרתי את המשקף לתיקון כאשר התרעתי שהבורג של המסגרת משוחרר. קיבלתי את המשקף לאחר 3 שבועות עם תושבות לא מקורית, לאחר בקשתי הזמינו לי תושבת מקורית והגעתי לאחר שבועיים למסור את המשקף להחלפת התושבת וכשהגעתי הסבתי את תשומת ליבה של מנהלת הסניף שעדיין המסגרת רופפת וצריך לסדר על מנת שהעדשה לא תיפול. (כשמסרתי את המשקף ביקשתי משקף חליפי אך לא קיבלתי למרות שהמשקף תחת אחריות).לאחר כשלושה שבועות חזרתי לסניף לקחת את המשקף מתיקון ועדיין העדשה רפפה והסברתי למנהלת שאין אחיזה טובה והעדשה תיפול אך נאמר לי המשקף תקין.
לאחר שבועיים-שלושה, חזרתי לסניף עם תושבת שבורה ועם אחת מהעדשות שבורה משום שנפלה כי המסגרת היתה רופפת.
ש ו ב מסרתי את המשקף לתיקון ולאחר כשבועיים התקשרו אליי ומסרו לי שעלות התיקון הינה 320 ש"ח.
על מה ולמה אתם דורשים 320 ש"ח שלא ביצעתם את עבודתכם כראוי ובעוד שעמדתי על כך מס' פעמים שהמשקף לא תקין וביקשתי שייסדרו לי אותו.
אין ביכולתי לתאר את עוגמת הנפש והעצבים שחוויתי כתוצאה משרותכם וזאת לא הפעם הראשונה. נכבתי כבר בעבר וניסיתי לתת עוד צ'אנס, אך כנראה שזו היתה טעות מצערת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המשקף פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה