פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיניות החזרת מוצרים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
זכרון יעקב כתובת:
מול זכרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 8/4 בסביבות 11 בבוקר רכשתי משקפי שמש בחנות ארוקה במול- זכרון.
התחרטתי, וב 10/4 בשעה 10 בבוקר הגעתי לחנות ורציתי לבטל את העסקה, כבר ידעתי שאין זוג אחר שאני אוהבת בחנות.
נמסר לי כי לא ניתן לבטל עסקה, ואכן הדבר מצויין גם בחשבונית.
לא ברור לי למה בכל חנות אחרת ניתן להחזיר מוצר תוך 48 שעות/ שבוע/ שבועיים ולבצע ביטול של העסקה ואצליהם לא. האם זה חוקי???.ממתינה לתגובתכם, המשקפיים הלא רצויות עדיין אצלי.
תודה, דפנה רוזן
כספי סוג הנזק :
החזרת המוצר וקבלת החזר כספי ולא זיכוי פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה