מדיניות החזרת מוצרים |
נושא התלונה: |
יום שלישי 10 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
זכרון יעקב |
כתובת: |
מול זכרון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 8/4 בסביבות 11 בבוקר רכשתי משקפי שמש בחנות ארוקה במול- זכרון.
התחרטתי, וב 10/4 בשעה 10 בבוקר הגעתי לחנות ורציתי לבטל את העסקה, כבר ידעתי שאין זוג אחר שאני אוהבת בחנות.
נמסר לי כי לא ניתן לבטל עסקה, ואכן הדבר מצויין גם בחשבונית.
לא ברור לי למה בכל חנות אחרת ניתן להחזיר מוצר תוך 48 שעות/ שבוע/ שבועיים ולבצע ביטול של העסקה ואצליהם לא. האם זה חוקי???.ממתינה לתגובתכם, המשקפיים הלא רצויות עדיין אצלי.
תודה, דפנה רוזן
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת המוצר וקבלת החזר כספי ולא זיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|