פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בעדשה שנשברה נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר נשברה לי עדשה במשקפיים . פניתי לחנות ארוקה בסניף רמת אביב ובקשתי לתקן את ההעדשה . נאמר לי שמסגרת האחריות על המשקפיים הסתיימה ולכן אאלץ לשלם 54 שקלים . עד כאן , הכל היה נראה לי מקובל ולגיטימי. חשוב לי לציין שהדגם של המשקפיים שלי נמצא בחנות גם בימים אלו.
הרכישה של המשקפיים נעשתה כשנה ושלושה חודשים לפני הפניה שלי לתיקון, והמשקפיים נרכשו במחיר מלא ללא הנחה ועלו לי כ 350 ש"ח .
לאחר מספר ימים התקשרה אלי בחורה שהציגה את עצמה כאחראית על שירות התיקונים והודיעה לי שהעדשות אזלו במלאי ושאין מה לעשות עם המשקפיים ולכן הן מוחזרות לחנות .
שאלתי אותה מתי הצפי לקבלת עדשות למלאי ונאמר לי שאין צפי.
אמרתי לה שהמשקפיים האלו עלו לי מחיר מלא והן ברשותי רק שנה ושנראה לי תמוהה שהדגם עדיין נמכר בחנות אך אין במלאי לבצע תיקון.
נאמר לי שהאחריות על המשקפיים שלי פגה וזה הנוהל. אירוקה לא מחוייבת כלפי בתיקון המשקף.
מעבר לעובדה שנראה לי פסול ההתנערות של אירוקה מהלקוחות שלה , אני בטוחה שאף צרכן לא מתכנן להשקיע 350 ש"ח כל שנה במשקפי שמש.
ההרגשה שלי הייתה שנוח לאירוקה לא להתעסק בתיקון אם אפשר,
ובכך לגרום לצרכן לקנות זוג חדש ולהוציא עוד כסף - מאחר ובחנות הדגם של המשקפיים שלי קיים ובאותה תמימות יכול היה מישהו להכנס ולרכוש אותם היום - ואחרי 7 חודשים (בתום חצי שנה אחריות) לא יהיה לו עם מי לדבר ולמי לפנות .... חשוב לי לציין לחיוב את צוות החנות שעמד חסר אונים אל מול התנערות החברה מתיקון המשקף.
אשמח אם מפרסום תלונה זו תחסך עוגמת נפש בזבוז זמן וכסף לצרכנים נוספים.
כספי סוג הנזק :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה