פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לבטל עיסקה נושא התלונה:
עידן אלי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏09 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קניון הצפון - נהריה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-3.4.06 רכשתי בסניף של "ארוקה" בקניון הצפון בהנריה, משקפי שמש בעלות של 1,099 ש"ח. יום לאחר מכן התברר לי כי קנו לי כבר כמתנה משקפי שמש לרגל סיום קורס שעשיתי. ניגשתי בתאריך ה-9.4.06 כ-6 ימים (ניתן לזכות עד 7 ימים מיום הקנייה) לאחר ביצוע הקנייה וביקשתי לבטל את העיסקה. העובדת במקום טענה כי אין באפשרותה לבטל את העיסקה ורק לתת לי זיכוי ל-6 חודשים בסכום שקיניתי. לאחר שהתעקשתי לקבל ביטול עיסקה, הפנתה אותי העובדת למרכז השירות של ארוקה. במשך 4 ימים רצופים, אין מענה בשני מספרים אותם קיבלתי. כרגע אני תקוע עם 1,099 ש"ח זיכוי בארוקה ואין לי מה לעשות אלא לבזבז את הכסף על משהו שאיני צריך מכיוון שלאחר חצי שנה, אאבד את הכסף הרב.
כספי סוג הנזק :
להשיג מישהו בחברה שיסביר לי יותר מאשר העובדת במקום פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה