פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם במשקפי ראייה ואי מתן פתרון ושרות. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/07/05 נכנסתי לחנות לאופטיקה, ארוקה סניף ביג באילת,במטרה לרכוש
זוג משקפי ראייה, נתקבלתי בסבר פנים מאוד יפה, ולאחר בדיקה ע"י אופטומטריסט של החנות עצמה שהמליץ לי על סוג העדשות הנכונות עבורי וכן על מסגרת שעפ"י דבריו מתאימה בדיוק לסוג העדשות ,כל זה אמור להיות לתקופה לא קצרה, ועל סמך זה ביצעתי את ההזמנה, ומאז שקיבלתי את המשקפיים ועד היום, אחת לחודש אני נכנסת לארוקה לחיזוק ברגים ולתיקון הזרועות (מתרחבות לצדדים ונופלות לי מהפנים) בדיעבד מתברר כי המסגרת אינה מתאימה לעדשות ולא הותאמה מלחתחילה למבנה הפנים שלי, ביקשתי מענה סופי לבעיה, ובמקום זאת קיבלתי סירוב מסגנית מנהלת החנות לתת לי שרות וזרקה אותי מהחנות בבושת פנים.
פניתי למחלקת שרות ופניות הציבור של החברה בקריית התקשורת נווה אילן, ושם
במקום לבדוק את התלונה איתי, העדיפו להתחמק ממתן שרות, בכיתוב כמה שורות
שלא לעניין ובטח לא לפתרון הבעיה שלי שאני סוחבת כבר 10 חודשים, בלך ושוב
לחיזוק הברגים אחת לחודש, וכנראה שלא אוכל גם את השרות הדיבילי הזה לקבל
מאחר ולאחרונה העיפו אותי מהחנות.
המשקפיים עלו לי 2,425 ש"ח ולי אין מאיפוא להביא עוד סכום כזה למשקפי ראיה
שאיני יכולה בלעדיהם.
הייתי מעדיפה שלא להגיע לשם כלל, כי אין שם שום מוסג של שרות שלאחר הקניה.
אז בבקשה אל תתנו לי להמשיך ולהתענות אחת לחודש כמו שהיה עד עכשיו.
עלבון,ביזבוז זמן,ונזק כספי. סוג הנזק :
שיקחו את המשקפיים ,יתאימו אותם למיבנה הפנים שלי,ומ פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה