פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון ערים כפר סבא כתובת:
קניון ערים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לידיד קרוב שלי יש יום הולדת השבוע, והחלטתי על פי רוב לגשת ולהשקיע עבורו בשובר מתנה של אירוקה לקנית מישקפי שמש שהוא בדיוק איבד. ניכנסתי לחנות ולאחר שהיתפנתה אלי נציגת המכירות, הצגתי בפניה אני רצוני לרכוש שובר בסכום של 300 ש"ח.. נאמר לי על ידה שאין אפשרות כזאת השוברים המיועדים למטרה זו אזלו להם. הסברתי לה שאין לי בעיה לשלם לה ולקבל זיכוי מי הקופה על הסכום ולהצמיד את זה לכרטיס הביקור של החנות היא סירבה בכול תוקף בטענה שיש לה בדרך כלל קופונים שמיועדים למטרה הזו ובגלל האחדות בנושא היא לא יכולה לתת לי את הזיכוי בשום צורה אחרת. האבסורד מאחורי העניין שלא היו לה כלל קופונים. הסברתי לה בצורה מנומסת שבמילים אחרות היא מאלצת אותי לצאת מי החנות ולגשת ולרכוש את הפריט בחנות המיתחרה. הנציגה ומנהלת החנות היסכימו איתי. ולכן למרות שמטרתי הייתה לרכוש את מישקפי השמש בחנות אירוקה לקחתי את ארנקי ורכשתי את הקופון על סך 300 ש"ח בחנות אופטיקנה הצמודה. בתור אשת שרות אני חייבת לציין שהייתי די מזועזעת מהחוויה ועוד יותר מהפיתרון שנתנה לי מנהלת החנות ( לגשת ולקנות את מישקפי השמש בחנות אחרת).
הבאת קופונים לצורך מתנות לחנות. והחלפת צוות העובדי פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה