פרטי התלונה

תלונות ארוקה

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
היעדר שירות למוצר שנרכש בארוקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/4/2005 רכשתי זוג משקפי שמש בחנות ארוקה שבקניון רמת אביב. במהלך השנה נשברו זרועות המשקפיים פעמיים, ככל הנראה עקב איכותו הירודה של החומר ולא כתוצאה משימוש שאינו רגיל במשקפיים.
בפעם הראשונה החליפו את הזרוע בתשלום ובפעם השניה, לפני כשבוע, כאשר ביקשתי שיחליפו לי שוב את הזרוע השבורה הודיעו לי שאין להם זרועות למשקפיים הללו במלאי ושלא תהיינה זרועות דומות בעתיד.
ארוקה טוענים שע"פ מדיניותם הם מחוייבים לשירות במהלך חצי שנה בלבד מרגע הרכישה, דבר שלא נאמר מפורשות בעת ביצוע הרכישה.
ברשותי עוד זוג משקפיים של ארוקה אשר כחצי שנה לאחר הרכישה הציפוי שלהם החל להתקלף, דבר המצביע על איכותם הירודה של החומרים מהם מיוצרים המשקפיים.
התוצאה היא ששילמתי סכום גבוהה עבור זוג משקפיים "חד פעמיים" דבר שאינו קביל בעיני כצרכן. לא יתכן שאאלץ להשליך את המשקפיים לפח כשנה לאחר רכישתם.
ארוקה מציעים 50% הנחה על זוג חדש כפיצוי אך איני מעוניין להוציא כסף טוב על כסף רע. איני מעוניין לרכוש זוג נוסף של משקפיים "חד פעמיים" מארוקה.
אני מבין שלאחר שנה של שימוש איני זכאי למלוא עלות הרכישה כפיצוי אך הייתי מצפה לפיצוי כספי כלשהו.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי או תיקון המשקפיים פתרון נדרש :

ארוקה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה