פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן לא תקין ושירות לקוי נושא התלונה:
חייט אריה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי ב17/07/12 רכשתי מזגן טורנדו פלזמה גולד, ההתקנה בוצעה על ידי מתקין מורשה של חברת טורנדו. בקירור המזגן עובד טוב, ובחלק הזה אין לי טענות, כאשר הגיע החורף המזגן חימם אך לא הזרים את האוויר כראוי, פניתי לשירות לקוחות והגיע טכנאי שטען שהמזגן מותקן גבוה מידי ובגלל זה לא מזרים אוויר, בעקבות קביעה זו הזמנתי את המתקין שהגיע חיש מהר והמתקין והטכנאי התווכחו לגבי גובה התקנת המזגן. המתקין קבע נחרצות שהמזגן הותקן לפי התקן כראוי והטכנאי טען אחרת, כך עבר החורף של שנה שעברה שהיה די קל.
עקב פנייתי לשירות לקוחות קיבלתי הארכת אחריות מלאה לחצי שנה עד תאריך 17/01/2014 מסמנכ"ל שירות רוני שחמורוב.
השנה החורף היה קר מאוד ושונה מקודמו והמזגן חימם טוב, רק לא הזרים אוויר ויצא שהיה חם בנקודה אחת בסלון, (המפוח לא עובד?). בתחילה דצמבר במסגרת האחריות, קראתי שוב לטכנאי טורנדו והגיע אותו הטכנאי משנה שעברה, עלה על הגג וטען שהיה חסר גז, הוסיף וקבע שזה יפתור את הבעיה, הבעיה לא נפתרה ולאחר כמה ימים שוב הזמנתי טכנאי הגיע אותו הטכנאי שהיה בפעמים האחרונות טען שהמזגן עובד טוב וכשהתווכחתי איתו הטכנאי טען שוב ואני מצטט " המתקין, לא הרכיב את המזגן נכון, והתקין גבוה מידי" שוב פניתי לשירות לקוחות וקיבלתי מכתב חתום על ידי ארז סטפ מנהל שירות, שבו נקבע נחרצות "שהמזגן שברשותי עובד תקין לחלוטין ועובד בהתאם לתפוקות אליהם תוכנן"
אני מבקש להחליף את המזגן ליחידה שעובדת כראוי. לא מבקש פיצויים ולא זיכויים על כל העגמת נפש והטירטורים.
החלפת המזגן פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה