פיצוי על עוגמת נפש |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנו 3 מגזנים "בטרקליו חשמל" 2 מזגנים
של 1 כוח סוס מסוג טורנדו Super Design
ןמזגן אחד של 2.5 כוח סוס מסוג טורנדו
Super Inverter,בפועל מה שראינו בקטלוג ומה שביקשנו להזמין שונה ממה שקיבלנו לבית,יתרה מכך כאשר המוביל הביא את המזגן לבית אחד מהמזגנים נפל -המוביל פתח את המזגנים אבל לא ידוע אם נגרם נזק למזגן
פנינו לחנות טרקין חשמל והודענו להם על זה,נציגת שירות שטיפלה לנו בהזמנה של המזגנים ושמה אינה קישרה אותי עם סוכן בשם יוסי,לאחר שיחה איתו ,התברר שהיתה טעות בקטלוג והמזגן שבו בחרתי 2.5 כוח סוס אינו נמצא,כמו כן לאחר שיחה איתו הובטח לי שיוחלף לי מזגן במקום זה שנפל כמו כן יוסי גם ציין בפני מה אני בוחר לקבל כפיצוי וציינו בפני לפנות לשירות לקוחות ולמוביל
פניתי היום לשירות לקוחות של טורדנו ודיברתי עם יעל מצוות אחד של ארז
היא ציינה בפני שאין באפשרותה מה לעשות
אז אני בתור אזרח ששילמתי כסף על צותרים מאוד יקרים כרגע לא נהנה מהמוצרים שקניתי עקב טעות שמעתה על ידי החברה על ידי החנות -כסף כבר שולם ואני חושב גם בתור פיצוי הולם -ההתקנות של מזגנים תחלקו בחצי אני מוכן לשלם חצי והחברה תשלם חצי -לדעתי גם אני חושב שהחברה צריכה לםצות אותי בהתקנה מלאה חינם כי גם לא קיבלתי מוצר כמו שהזמנתי,גם קיבלתי מוצר והוא נפל ואני לא יודע אם הוא נשבר וגם מטרטרים אותי מאחד לאחד ואף אחד לא נותן תשובה לפניותי
אשמח לתשובה
תודה רבה
|
כספי |
סוג הנזק : |
התקנה ללא תשלום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|