תקלות חוזרות במזגן חדש וטיפול לקוי! |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה רכשתי מזגן צידאה מבית תדיראן. המזגן עדיין באחריות יצרן, לפני כחודש הפסיק לקרר/לחמם. נשלח אלי טכנאי ב 23.4.14 בשעות לא נוחות ונאלצתי לצאת מוקדם מהעבודה, הטכנאי בדק וטען שהייתה דליפת גז ושהוא מילא גז וסידר את הנזילה!!!! לא עברו שבועיים ושוב המגזן כמעט ולא מקרר כלל. פניתי שוב לשירות הלקוחות ושם נאמר לי שהטכנאי ציין בפנייה שרק מילא גז- משמע שהדליפה כלל לא תוקנה. הם הציעו לי לשלוח שוב טכנאי - שוב בשעות לא הגיוניות לאנשים עובדים, ועוד בחוצפתם דרשו פרטי אשראי בגלל שזו פנייה חוזרת ואולי אני "מדמיינת" שהמגזן תקול. אין לי שום כוונה לפספס עוד שעות עבודה ובטח ובטח לא למסור שום פרטי אשראי ולשלם מאומה! דורשת טיפול אחראי ומקצועי ולא זלזול בלקוח, בזמן שלו, בכסף שלו ובאינטליגנציה.
|
תיקון מקיף ופתרון הבעיה לתמיתות בשעות נוחות ומתאימות וללא שום התחייבות לתשלום מצידי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|