פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן שאינו מקרר< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

1. בתאריך 6 ביוני 2014 הותקן בביתנו מזגן עילי מדגם טורנדו 35A, 3.5 כ"ס, ע"י המתקין אלי זמר מ"ענק המזגנים"/"מיזוג נטו". המזגן נרכש על-ידי המתקין ובהמלצתו, לאחר שביקר בביתי והמליץ על מזגן זה באופן חד-משמעי. בתמורה שילמתנו סך של 5,600 ₪ עבור המזגן, ועוד 900 ₪ עבור ההתקנה. הסכום כולו (6,500 ₪) שולם בצ'ק מזומן ליום ההתקנה.

2. כבר ביום ההתקנה התברר כי המזגן אינו מקרר כראוי את הסלון שבו הותקן. פנינו למר זמר שהגיע כעבור יומיים לבדיקה וטען כי המזגן תקין וכי אין שום בעיה. בימים שלאחר מכן שוחחנו עם מר זמר טלפונית מספר פעמים בדרישה להחליף את המזגן. מר זמר טען כי אין כל בעיה, וכי הוא מוכן להחליף את המזגן ללא תשלום ולהתקין במקומו כל מזגן אחר לבחירתנו, גם אם המזגן הינו תקין. עם זאת, מר זמר ביקש כי נזמין טכנאי של טורנדו כדי שיבדוק את תקינות המזגן לפני שתתבצע ההחלפה.

3. ביקרו בביתנו מספר טכנאים של טורנדו, כולם טענו כי המזגן תקין, אך המיקום שבו הותקן המזגן אינו אופטימלי ויש צורך להזיז את המזגן. פנינו שוב למר אלי זמר שעתה נסוג מהבטחתו לטפל בבעיה, בטענה שהמזגן תקין ושהוא לא יכול או רוצה לסייע לנו. פניות טלפוניות חוזרות שלנו למר זמר לא נענו כלל, או נותקו על ידו במתכוון. בשלב זה התברר לנו כי אין בכוונתו של מר זמר לסייע בעניין כלל, ופנינו למוקד "טורנדו" כדי לפתור את הבעיה.

4. לאחר מספר שיחות עם רונן, מנהל השירות במוקד "טורנדו", הוסכם כי הטיפול בבעיה יתבצע על-ידי מר בני הדר מ"מיזוג נטו". מר הדר ביקר הבוקר בביתנו, וטען כי המזגן שהותקן תקין, אך אינו חזק מספיק כדי לקרר את השטח הנדרש. הוא המליץ להחליף את המזגן למזגן חזק יותר, טורנדו 48. שוחחנו שוב עם רונן משירות הלקוחות כדי לבדוק כיצד ניתן לבצע את ההחלפה, והתנהלה שיחת ועידה בינו, בין מר הדר, ובין מר זמר. בסוף השיחה טען מר הדר כי יבצע את ההחלפה בעלות של 1,800 ₪.

5. בבדיקה מהירה שערכנו גילינו כי מחיר מזגן טורנדו 48 הוא 6,300 ₪, כלומר 700 ₪ יותר מהסכום אותו שילמנו עבור המזגן הנוכחי. לכן, לא ברור מדוע ההפרש שנדרשנו לשלם תפח לסכום של 1,800 ₪. כששאלנו את מר הדר לפשר העניין הוא סירב להסביר ועמד בתוקף על כך שזהו המחיר שעבורו הוא מוכן לבצע את העבודה. ניסינו לפנות לרונן משירות טורנדו מספר פעמים, הוא טען כי הענין בבדיקה אך טרם קיבלנו מענה.

6. כרגע מותקן בביתנו מזגן שאינו מקרר כראוי. המזגן הותקן בהמלצת מתקין מוסמך של טורנדו, אך איש – לא המתקין ולא החברה – אינו מוכן לקחת אחריות ולהחליף או להסיר את המזגן. אנו מאוכזבים מאוד מהשירות שקיבלנו, וחשים כי כל נסיונותינו למצוא מענה לבעיה נתקלים בחומות בצורות. כמו כן, על החשבונית שקיבלנו כתוב "ענק המזגנים", אך כשניסינו להתקשר לטלפון המופיע בה הגענו לשירות לקוחות "טורנדו". לא ברור לנו הקשר שבין ענק המזגנים לטורנדו, ולא ברור מיהי החברה אותה מייצג מר אלי זמר.

נודה להתערבותך המהירה והיעילה לפתרון הבעיה. הפתרון הטוב ביותר עבורנו יהיה להסיר את המזגן ולפצותנו במלוא סכום הרכישה, ולא לשדרג למזגן אחר מבית טורנדו.
כספי סוג הנזק :
הסרת המזגן וזיכוי כספי מלא פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה