פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן שאינו מקרר נושא התלונה:
‏יום שני ‏29 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
הנדון: שירות לקוי ואי תקינות המזגן.
1. לפני פחות משנה רכשתי מזגן מבית תדיראן, המזגן עדיין באחריות יצרן.

2. בעת הרכישה הוסבר לאיש מכירות שאנו צריכים מזגן עם 1 או 1.5 כוח סוס מכיוון שהחדר מאוד קטן ואין צורך במזגן גדול יותר וכן מזגן חסכוני.

3. לאחר שהמזגן הותקן והודלק מס' פעמים הסתבר שהמזגן כלל לא מקרר אפילו שהוא דלוק בין 22-17 מעלות. יצרתי קשר עם שירות לקוחות והוזמן טכנאי לבית.

4. הטכנאי אמר שהמזגן בסדר ורק צריך לעשות עקוב אחרי כדי שיקרר את החדר.

5. המזגן עבד עם עקוב אחרי על 20 מעלות (לאומת המזגנים הישנים שבבית אשר עובדים על 25 מעלות ומקפיאים את החדרים) והוא רק קירר בקטנה.

6. אציין כי המזגן אכן עובד בחורף על חום הבעיה חוזרת על עצמה אך ורק בקיץ על קירור.

7. לפני כחודש ביקר אצלנו טכנאי מאותה סיבה שהמזגן הפסיק שוב לקרר, הוסיף איזה חלק במזגן ואמר שזה יהיה בסדר.

8. המזגן עבד כחודש "בסדר" כפי שהוא אמר, לצערי זה ממש לא בסדר מצדי שמזגן חדש אשר מדליקים אותו על 22 מעלות אינו מקפיא את החדר אלה רק מקרר קלות.

9. השלמתי עם העובדה שהוא לא מקפיא, אך אתמול המזגן שוב חזר להוציא אוויר של מאוורר.

10. היום יצרתי קשר עם שירות הלקוחות, בפעם הראשונה ענתה לי בחורה שרצתה לתאם טכנאי לשעות הבוקר ביקשתי ממנה לתאם לשעות נוחות יותר כי אני עובדת בשעות הבוקר המוקדמות.

11. הבחורה שמה אותי על החזק וניתקה את השיחה, לאחר מכן התקשרתי שוב וענה לי בחור בשם שמעון מצוות 1 שיהיה מאוד אבל מאוד לא סימפטי ודיבר בזלזול מוחלט, אמר שהוא יכול לתת טכנאי אבל עם הטכנאי יראה שהמזגן תקין אני יצטרך לשלם 200 ₪.

12. אמרתי לו שזה לא הגיוני שאני ישלם כסף על מזגן שמתקלקל כל תקופת הקיץ והטכנאי מבחינתו יכול להגיד שהמזגן היה תקין, מכיוון שכל טכנאי שהגיע לא באמת פתר את הבעיה, בזה הסתיימה השיחה בינינו עם תחושה ממש לא נעימה.

13. צר לי מאוד שרכשתי את המוצר שלכם, משום שהשירות שלכם לקוי, מזלזל ולא מקצועי.


14. אני דורשת טיפול אחראי!! ומקצועי !!! ולא מזלזל וכן ללא חזרה אליכם שוב עם אותה תקלה בשנה הבאה בקיץ.
כספי סוג הנזק :
תיקון מקיף ופתרון הבעיה לתמיתות פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה