פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגנים חדשים בבית חדש, לא תקינים מהרגע הראשון נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שנה בדיוק רכשנו 7 מזגנים חדשים של טורנדו עבור ביתינו החדש. לצורך התקנה הפנו אותנו משירות הלקוחות של טורנדו למתקין מורשה ענק המזגנים מחדרה. האיש עשה עבודה מזעזעת. בהתחלה, כבר ביום הראשון שנכנסנו לגור בבית החדש שלושה מזגנים לא קיררו בכלל ואחד מהם נזל מים על המיטה של הילדה. בא המתקין אחרי שהתקשרתי אינסוף פעמים ואמר שברח הגז... טוב. כעבור לא פחות מחודש שוב תקלה. מזגן אחד לא מקרר מזגן אחר לאמץ נדלק. עוד טלפון לשירות, עוד המתנה ועצבים...בא טכנאי נחמד, אמר לי שהמזגן שלא נדלק צריך כרטיס חדש הגיע מקולקל מהמפעל. והמזגן שלא מקרר, צריך גז. אותו טכנאי גם שאל מי זה שהתקין ככה מזגנים. עבודה גרועה וחובבנית, אבל לא שמעת את זה ממני...
ככה הוא אמר.
הטכנאי תיקן והגיע שלוש פעמים לתיקונים שוניםמ, כל פעם של מזגנים שונים מבין שבע המזגנים החדשים שלנו... לא סביר.

היום, שנה אחרי , שוב סיפור מוכר. מזגנים לא מקררים. התקשרנו גם אני וגם בעלי , למוקד שירטת הלקוחות של חברת טורנדו. התקשרנו בהזדמנויות שונות ואין מענה. לחצנו גם על המקש שמבטיח שנציג יחזור אלינו, נאדה!
כתבנו מייל, מילאנו טופס פנייה באתר שלהם. אין קול ואין עונה.
העיקר שקנינו טורנדו ויש אחריות לחמש שנים...
שירות מזעזע.
מוצר מזעזע.
מיטב כספנו על המזגנים הכי גרועים שיש.
בושה שככה מתנהג בית עסק שמחשיב את עצמו.
אני מתכננת לתבוע את החברה על כל העלויות הללו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה