פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במזגן שלא תוקנה אחרי ביקור טכנאי החברה נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏יוני ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
העמל 11 פארק אפק א.ת. חדש כתובת:
תיאור הבעיה:
יש לנו בדירה מזגן מיני מרכזי סופר-סנטר של טורנדו משנת 2010 (רכשנו את הדירה יחד עם מזגן קיים).
בתחילת הקיץ המזגן החל להיכבות עצמאית עם רישום התקלה E8. בנוסף, המזגן אינו מקרר את החדרים לטמפרטורה רצויה.
פנינו לחברה והזמנו טכנאי, בעלות מלאה, שכן האחריות הסתיימה.
ב 6/6 הזמנו טכנאי החברה הביתה, בצהרי היום, במהלך שעות העבודה שלנו.
הטכנאי בדק את המזגן, ואמר שלא ניתן להגיע פיזית לחלק "רגש" אשר גורם לתקלה.
המזגן המשיך להיכבות עצמאית ולרשום תקלה E8.
התייעצנו טלפונית עם טכנאי מזגנים אחרים, וכולם סירבו לטפל במזגן של החברה.
ניסיתי לפנות לחברת טורנדו, בטענות הללו, אך ללא הועיל. בשירות הלקוחות לא עונים, ולא חוזרים להודעות שלנו.
יש בידינו חשבונית בגין חיוב ביקור הטכנאי, על סך 260 ש"ח, מס' קבלה 81605265.

בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
נבקש לזכות אותנו, לפנים משורת הדין, במלוא סכום החיוב בגין ביקור הטכנאי, מאחר שהתקלה לא תוקנה, וכן לקבל ביקור טכנאי נוסף, על מנת לסדר את התקלה הקיימת. פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה