פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן גרוע, שירות יותר גרוע נושא התלונה:
בטאן הירש מרב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏24 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כשלושה חודשים שהמזגו ביחידת ההורים אינו תקין. נסיונות להשיג את חברת טורנדו דרך שערות לקוחות כשלו. לא נעננו לשום הודעה שהושארה. רק דרך מתקין המזגנים שהעסקנו בבניית הבית הצלחנו לתאם ביקור של טכנאי.
3 חודשים שהטיפול בענייננו נססחב. 3 טכנאים ביקרו בביתנו ואף אחד לא נתן שירות מקצועי. כולם בלשון העם בוחרים לנהוג ב"ראש קטן". כך שגם השירות המקצועי וגם שירות הלקוחות ממש מתפקדים בצורה כושלת.
המזגן לאחר זמן מה שפועל חדל לפעול ועל לוח הבקרה מופיע "cp"
אף אלד מהטכנאים אינו יודע לומר מה משמעות ההתראה.
בביקור הראשון נאמר שחסר גז- אך הבעיה שבה על עצמה.
בבקור השני- נאמר שצריך לעשות restart- אך הבעיה שבה על עצמה
בביקר הרביעי- נאמר שצריך להחליף לוח פיקוד וזה עננין של כמה ימים עד שיוזמן החלק. אולם כמה ימים הפכו לשבועיים.
בביקור החמישי- הגיע טכנאי עם לוח פיקוד חדש אלא שהוא לא מתאים לדגם של המזגן.
בביקור השישי- הגיע החלק אך הטכנאי אמר שאין לו יכולת פיזית להחליף את לוח הפיקוד כי הגיישה אליו קשה. הוא שבר חלק מההתקנה של הגבס (מצ"ב תמונה) והלך כאשר הוא משאיר את הלכלןך, השבר בגבס מזגן מקולקל מבלי להחליף את לוח הפיקוד.
כך יוצא ששלושה חודשים אנו ישנים על מזרנים בחדרי השנה של הילדים .
לא מיותר לציין כי בעלי סובל מפריצת דיסק בגב, על כל המשתמע מכך.
הנני עורכת דין במקצועי וגם מכתביי נמצאו ללא מענה ונפלו על אוזניים ערלות למעט מכתבי הראשון אשר בעקבותיו התקשר נציג מטורנדו ואמר כי יטפל באופן אישי ויעמוד איתי על קשר עד לפתרון הבעיה, ברם להד"מ.
לסיכום אין לי אלא להבעי את מורת רוחי מהשירות הלקויי של חברה כה עלובה.

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה