פרטי התלונה

תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מזגן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏דצמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מזגן בחוד 08.16
מזגן עבד שבוע בידיוק ואז התחילו בעיות איתו
הזמנתי מתקין שעשה התקנה הוא מילה גז .מזגן עבד שבוע ושוב התחיל לעשות בעיות
פניתי לחברה.שלחו לי טכנאי .הוא דיבר איתי באותו יום בבוקר בתאם איתי ב13.00 פגישה
הגיע באיחור של 40דק.בדק ואמר שאין לו מה לעשות יש סורגים וצריך להוריד אותם .
הורדתי סורגים .כאשר הגיע פעם שניה בדק מזגן שעתיים ולא מצא בעיה.הגיע יום למחרת באיחור של שעה כי קבענו ב08.00 בבוקר.
בדק מזגן ואמר שיש בעיה רצינית צריך להחליף חלק במנוע .קיבלתי הודעה מחברה שחלק הם הזמינו ויצרו איתי קשר בשביל לתאם מועד חדש.חיכיתי עד שעה 16.00 לשיחה מחברה יום למחרת אף אחד לא דיבר איתי.אז אני התקשרתי לחברה ונציג אמר שכן דיברו איתי וקבעו ביום שלישי לצוות בכיר בדיקה אצלי בבית .קודם כול אף אחד לא דיבר איתי ולא שאל אם כן נוח לי ביום שלישי ביום שאני לא נמצאת בבית מהבוקר עד הערב
דבר שני אני לא מסכימה לקבל אצלי עוד אנשים כי מזגן (מנוע ) נימצא בחדר שינה שלי
דבר שלישי אני קניתי מזגן חדש ולא משופץ.לדעתי חברה חייבת להביא מזגן חדש לחלוטין כי הוא עדיין באחריות
שירות של הנציגים גרוע ביותר בכלל עושים טובה שעונים לשאלות
אני מאוד מאוכזבת מחברה וממוצר
כמובן שום מחמאה חברה לא תקבל ממני .יחד עם זאת אני אפרסם כמה סבלתי ממוצר אצמו גם משירות ויחס של חברה
ביזבוז זמן סוג הנזק :
להחליף מזגן פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה